کد خبر : 1648078 | 14 آبان 1398 ساعت 19:21 | 84.5K بازدید | 0 دیدگاه

هانس فلیک:

در رستوران بودم که سرمربی بایرن مونیخ شدم!

هانس فلیک، سرمربی موقت بایرن مونیخ از بروز تغییراتی در ترکیب این تیم مقابل المپیاکوس خبر داد.

در رستوران بودم که سرمربی بایرن مونیخ شدم!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج نیکو کوواچ از سمت هدایت بایرن مونیخ، قرار است هانس فلیک در دو دیدار مقابل المپیاکوس و دورتموند به طور موقت هدایت باواریایی ها را بر عهده داشته باشد. هانس فلیک در نشست خبری پیش از دیدار با المیاکوس مدعی شد در انتظار آغاز بازی فردا و هدایت بایرن مونیخ است.

 

قبول هدایت بایرن: "من در رستوران بودم که تلفن من زنگ خورد و از من خواسته شد هدایت بایرن را بر عهده گیرم. این کار ساده ای نبود و من از نیکو و رابرت کوواچ به عنوان انسان و همکار قدردانی می کنم. اکنون نگاه من باید رو به جلو باشد و من واقعا منتظر بازی فردا هستم.

 

1449348

 

من کسی نیستم که در گذشته یا آینده زندگی می کند و برای من حال مهم است. ما باید روی آنچه اکنون داریم تمرکز کنیم. به همین دلیل خوشحالم که هرمان گرلند بلافاصله به ما ملحق می شود. بازیکنان تیم او را می شناسد و سبک وی را قبول دارند. خوشحالم که او این روزها از ما حمایت می کند."

 

دیدار برابر المپیاکوس در مونیخ: "المپیاکوس پیش از این و در یونان نشان داده که چه تیم فشرده ای در خط دفاعی و انعطاف پذیر در بازی است. آنها بازیکنان با کیفیتی دارند. گل هایی که اخیرا دریافت کرده ایم در شان بایرن مونیخ نبودند. شاید از نظر تاکتیکی باید چند مورد را تغییر دهیم. برای من مهم این است که ما ابتکار عمل را با توپ و بدون توپ در دست گیریم. ما یک تیم فوق العاده داریم و بازیکنان بایرن پتانسیل بالایی دارند."

 

ترکیب احتمالی: "خاوی مارتینز، توماس مولر و جاشوا کیمیچ فردا در ترکیب اصلی قرار می گیرند و من دیگر نمی توانم ترکیب بایرن را فاش کنم. نیکو کوواچ هم برای توماس مولر احترام زیادی قائل بود، اما من مدتی طولانی است وی را می شناسم. توماس مولر بازیکنی باهوش است که همه عناوین قهرمانی به جز یورو را در کارنامه خود دارد."

دیدگاه‌ها