کد خبر : 1648080 | 14 آبان 1398 ساعت 19:30 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

خوشبختانه به شرایط آرمانی بازگشتم

حسینی: وظیفه من گلزنی نیست، گل ساختن است

هافبک تیم سپاهان گفت: امروز سعی کردم که شرایط خوبی داشته باشم و فکر می‌کنم تا حدودی به شرایط خوبی که داشتم نزدیک می‌شوم.

حسینی: وظیفه من گلزنی نیست، گل ساختن است

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا حسینی در خصوص برد مقابل تراکتور گفت: خدا را شکر بازی سختی را مقابل تیمی بزرگ برنده شدیم. از همه هواداران ممنون هستیم که روز زیبایی را برای ما رقم زدند. بیشترین سهم در برد امروز متعلق به هواداران ماست و از آنها ممنونم.


وی درباره اینکه چه زمانی تبدیل به بازیکنی که در ذوب‌آهن بود می‌شود، گفت: خوشبختانه امروز هم خودم و هم سپاهان وضعیت خوبی داشتیم اما بالاخره در بدترین موقع فصل و در حالی که بازی‌های پیش فصل را خوب انجام می‌دادم مصدوم شدم و به همین خاطر دو ماه نبودم. خوشبختانه هفته به هفته به شرایطم برمی‌گردم و به همین دلیل از مسئولان و هواداران که خیلی به من امیدواری دادند ممنون هستم. آنها می‌دانستند که من روزی به شرایطی که باید برسم، می‌رسم. امروز سعی کردم که شرایط خوبی داشته باشم و فکر می‌کنم تا حدودی به شرایط خوبی که داشتم نزدیک می‌شوم.


حسینی در پایان گفت: وظیفه من این است که پاس گل ارسال کنم و اگر موقعیتی پیش آمد گل هم بزنم اما خوشحالم که امروز برای سپاهان مؤثر بودم.

 

دیدگاه‌ها