کد خبر : 1648082 | 14 آبان 1398 ساعت 19:41 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیمیچ: بایرن مونیخ دیگر هیچ بهانه ای ندارد

جاشوا کیمیچ، ستاره آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد هیچ بهانه ای برای عدم شکست المپیاکوس وجود ندارد.

کیمیچ: بایرن مونیخ دیگر هیچ بهانه ای ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تغییر و تحولات اخیر در بایرن مونیخ در نهایت منجر به جدایی نیکو کوواچ، سرمربی جوان و کروات این تیم شد. حالا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان، جاشوا کیمیچ مسئولیت این نتایج را گردن بازیکنان دانسته و مدعی شد آنها باید در بازی فردا شب پیروز شوند.

 

1449350

 

جاشوا کیمیچ گفت: " پذیرش اتفاقات امروز صبح خیلی راحت نبود و ما با سرمربی خداحافظی کردیم. این برای ما بازیکنان نیز یک شکست است. این بدان معنی است که ما بازیکنان نیز باید خودمان را زیر سوال برده و پیشرفت کنیم. مسئولیت اصلی بر دوش ما بازیکنان است. دیگر هیچ عذر و بهانه ای برای بازیکنی وجود ندارد و ما باید در بازی فردا برنده شویم.

 

در حال حاضر در خط دفاعی بازیکنان محروم و مصدومی داریم. پیش از این نیز این مشکلات وجود داشت و ما قادر به ثبت کلین شیت نبودیم. ما باید در امور دفاعی بهتر ظاهر شویم و نباید برای کسب پیروزی هر بار سه گل به ثمر برسانیم. فضا در بازی های لیگ قهرمانان همیشه خاص است. در هر صورت، ما باید بدون در نظر گرفتن اتفاقات اخیر فردا پیروز شویم و هیچ بهانه ای قابل قبول نخواهد بود.

 

کار کردن زیر نظر هانس فلیک؟ او انسان خوبی است و امروز با ما صحبت کرد، البته این اتفاق در گذشته نیز رخ داده بود، اما طبیعتا وظیفه فلیک به عنوان سرمربی متفاوت است. هدف همه اعضای کادر فنی و بازیکنان، کسب پیروزی در بازی فردا است."

دیدگاه‌ها