کد خبر : 1648091 | 14 آبان 1398 ساعت 20:38 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

مکس آلگری و رد پیشنهاد بایرن مونیخ

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی علاقه ای به پذیرش هدایت بایرن مونیخ ندارد.

مکس آلگری و رد پیشنهاد بایرن مونیخ


به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته و بعد از شکست تحقیرآمیز بایرن مونیخ برابر فرانکفورت در بوندسلیگا، بالاخره کاسه صبر مدیران این تیم در مورد نیکو کوواچ لبریز شد و حکم به اخراج این سرمربی جوان و کروات دادند. در طی این روزها نام های فراوانی به عنوان نامزد هدایت بایرن مونیخ مطرح شده و در بین گزینه ها، اسم مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس نیز وجود دارد.

 

1449148

 

مکس آلگری که دوران درخشانی را روی نیمکت بیانکونری سپری کرده، از پایان فصل قبل تا امروز بیکار بوده و هدایت تیمی را بر عهده ندارد، اما اسکای اسپورتس مدعی شد وی تصمیم خود را گرفته و پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است.

 

با این حساب به نظر می رسد مقصد بعدی مکس آلگری لیگ برتر و احتمالا یکی از بین دو تیم منچستریونایتد یا آرسنال باشد. در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد مذاکره او با شیاطین سرخ برای جایگزینی اوله گونار سولسشر مطرح شده و خود مکس آلگری نیز تصدیق کرد که در حال یادگیری زبان انگلیسی است.

 

در سال های اخیر تجربه استخدام مربی ایتالیایی برای بایرن مونیخ چندان خوشایند نبوده است. کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی ناپولی دو سال قبل هدایت این تیم را بر عهده نداشت و در اوایل فصل دوم حضور خود در مونیخ و بعد از بروز مشکلات فراوان با بازیکنان، شغل خود را از دست داد.

دیدگاه‌ها