کد خبر : 1648101 | 14 آبان 1398 ساعت 21:05 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

چه بازیکنانی از اخراج سرمربی بایرن خوشحالند؟

با جدایی نیکو کوواچ، شرایط برای برخی بازیکنان باتجربه بایرن مونیخ تغییر خواهد کرد.

چه بازیکنانی از اخراج سرمربی بایرن خوشحالند؟


به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در دیدار حساس لیگ قهرمانان در مونیخ مقابل المپیاکوس، هانس فلیک به طور موقت هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت. هانس فلیک در نشست خبری پیش از بازی با المپیاکوس ضمن تمجید از توماس مولر و برشمردن افتخارات دوران ورزشی وی، مدعی شد این مهاجم باتجربه آلمانی فردا در ترکیب ثابت بایرن قرار خواهد گرفت. بر خلاف دوران نیکو کوواچ، این بار توماس مولر در پست مورد علاقه خود یعنی مهاجم مرکزی بازی خواهد کرد. توماس مولر و هانس فلیک رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و تغییر کادر فنی بایرن ممکن است شایعات جدایی این مهاجم باتجربه را به دست فراموشی بسپارد.

 

1449364

 

بازیکن دیگری که این هفته می تواند نقش مهمی در ترکیب بایرن مونیخ ایفا کند خاوی مارتینز است. او که چندی قبل به دلیل نیمکت نشینی های متوالی حتی روی نیمکت و پیش از یکی از بازی بایرن مونیخ گریه کرد، حالا احتمالا بعد از مدت ها شانس بازی کردن خواهد داشت و به ترکیب اصلی بایرن راه می یابد.

 

علاوه بر مصدومیت های سوله و لوکاس هرناندز، بواتنگ برای دیدار مقابل دورتموند محروم است و خاوی مارتینز به ترکیب اصلی بازخواهد گشت. این امکان وجود دارد که فردا خاوی مارتینز در کنار پاوارد یا بواتنگ در دیدار مقابل المپیاکوس در پست دفاع مرکزی بازی کند.

دیدگاه‌ها