کد خبر : 1648105 | 14 آبان 1398 ساعت 21:37 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش توخل به احتمال هدایت بایرن مونیخ

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن شایعات احتمال هدایت بایرن مونیخ را رد کرد.

واکنش توخل به احتمال هدایت بایرن مونیخ

 

به گزارش "ورزش سه" امروز اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد بایرن مونیخ قصد دارد برای به خدمت گرفتن توماس توخل، سرمربی آلمانی باشگاه پاری سن ژرمن اقدام کند. اما توماس توخل در نشست خبری پیش از بازی با کلوب بروژ در خصوص این دیدار صحبت کرده و شایعات را نیز تکذیب کرد.

 

توماس توخل گفت: علاقه ای به پرداختن به این شایعات ندارم، زیرا من مربی PSG هستم. من با این تیم قرارداد دارم و نمی توانم حتی یک دقیقه به دیگر باشگاه ها فکر کنم.

 

1449374

 

شرایط پاری سن ژرمن پیش از دیدار با کلوب بروژ: "مشکل اینجاست که ما فقط در ماه نوامبر هستیم و هیچ تیمی در ماه نوامبر در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان نشده است. رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا فاتح عناوین زیادی شده است، اما آنها هیچ وقت در ماه نوامبر یا دسامبر قهرمان نشدند و این امکان پذیر نیست. به همین دلیل ما باید متواضع باشیم و زیاد به قهرمانی فکر نکنیم.

 

بازی رئال مادرید مقابل کلوب بروژ را مشاهده کردم. آنها بسیار هوشمندانه، با پرس شدید و قدرت بازپس گیری توپ با سرعت فراوان بازی کردند. کلوب بروژ چیزی برای از دست دادن ندارد و اگرچه موفق نشد سبک خود را برای 90 دقیقه مقابل رئال مادرید پیاده کند، اما ممکن است این اتفاق در خانه ما رخ دهد. لیگ قهرمانان اروپا بالاترین سطح است و بازی کردن در آن هرگز آسان نیست. در بازی رفت پنج گل زدیم اما با مشکل روبرو شدیم و برای چند دقیقه بازی بسیار پیچیده بود. اما باید به این دیدار و حریف احترام بگذاریم."

دیدگاه‌ها