کد خبر : 1648139 | 15 آبان 1398 ساعت 01:32 | 170.6K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه قلعه نویی از رفتار خبرنگاران با دنیزلی؛

جنجال و مشاجره در نشست مطبوعاتی

وقتی از یک موقعیت ناراحت کننده صحبت می‌کنیم، می‌توانیم از شرایطی که تراکتور پرستاره در آن گرفتاراست مثال بزنیم .

جنجال و مشاجره در نشست مطبوعاتی

به گزارش "ورزش سه"، این شرایط ناراحت کننده حتما سرمربی این تیم را هم در بر می‌گیرد. مصطفی دنیزلی مربی قابل احترام و باتجربه اهل ترکیه که امروز در اصفهان سومین شکست متوالی را تجربه کرد. او اما پس از این باخت، در شرایطی از پله های ورزشگاه نقش جهان به سمت نشست مطبوعاتی رفت که خبر نداشت، خبرنگاران محلی چه خوابی برایش دیده اند.ایده آنها بی محلی به سرمربی تراکتور و تحریم او بود. بنابراین همه پشت در ایستاده و اعتراض خود را به دنیزلی و مترجمش انتقال دادند. 

 

دنیزلی لحظاتی در سالن نشست و بعد در سکوت مطلق، به سمت رختکن  تراکتور حرکت کرد. این لحظه ای بود که خبرنگاران شروع به جر و بحث با مدیر رسانه ای تراکتور کردند.صحبت هایی که بین آن‌ها ردوبدل می‌شد، چند کلید واژه داشت؛ از جمله این که دنیزلی در مرتبه قبلی سفر به اصفهان نیز در نشست مطبوعاتی حاضر نشد یا این که دیشب به خبرنگاران گفته شده او حرف هایش ها را در رسانه باشگاه خواهد زد. به این ترتیب، مصاحبه مطبوعاتی لغو شد.

 

1449430

 

در این شرایط دنیزلی بی توجه به این جدل لفظی، در مقابل در آسانسور مشرف به سالن کنفرانس ایستاده و منتظر ماند تا از این همهمه فاصله بگیرد اما با مشغول بودن آسانسور، او از مترجمش خواست تا از طریق پله محل را ترک کند و این در شرایطی بود که جر و بحث ها همچنان ادامه داشت. 


اما پس از آنکه دنیزلی راه خود را به سوی راهروی مشرف به سالن کنفرانس کج کرد، مترجم او در هنگام خروج از صحن، با یکی از خبرنگاران درگیری مختصری پیدا کرد.بنابر آن‌چه در فیلم مشخص است، بطری یا یک چیز دیگری به سمت یک خبرنگار پرت شد. حرکتی که با واکنش تند خبرنگار اصفهانی روبرو شد و او با دو جمله تند وی را خطاب قرار داد. کلماتی که  باید آن را با صفت فحش، ترکیب کرد و فحشی که البته رکیک هم بود. لحظاتی بعد مدیر رسانه ای تراکتور دوباره وارد غائله شد و این بار از آن ها گلایه کرد که رفتار غیر حرفه ای انجام داده اند. او مدام به خبرنگاران می‌گفت: مثلا به ریشش خندیدید؟ مثلا به خودتان بالیدید که این کار را کردید؟ زشت است، زشت است!

 

نکته  مهم اینکه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان  نیز در شروع صحبتهایش به این کار خبرنگاران اصفهانی انتقاد کرد و گفت: در هر صورت دنیزلی میهمان آن ها در اصفهان بوده و نباید این برخورد با وی انجام می‌گرفت.

 

این مجادله لفظی با سانسور صوتی در ورزش سه منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها