کد خبر : 1648144 | 15 آبان 1398 ساعت 02:43 | 142.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌هایی که در سایه برد ۵ گله قرار گرفت؛

واکاشیزومای استقلال قبل از گلباران درخشید!

توجه هواداران فوتبال به ۵ گل زده آبی‌ها برابر صنعت نفت رفته، اما قبل از توفان استقلال دروازه‌بان این تیم دو واکنش نجات‌بخش داشت.

واکاشیزومای استقلال قبل از گلباران درخشید!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پنجمین بازی پیاپی در لیگ برتر را با یک برد پُر گل دیگر پشت سر گذاشت و توانست ۵ بار دروازه صنعت نفت را باز کند تا با غلبه بر آبادانی‌هایی که جزو تیم‌های سرسخت لیگ نوزدهم محسوب می‌شدند و پیش از این تنها ۴ گل دریافت کرده بودند، بیشتر از همیشه خود را به‌عنوان یک مدعی قهرمانی معرفی کنند.

 

اما این برد ۵ بر صفر آبی‌ها در حالی شکل گرفت که پیش از گل‌های اول و دوم این تیم، دو مهار توپ سید حسین حسینی دروازه آبی‌ها را نجات داد تا صنعت نفت مثل بازی‌های حساسی مثل تراکتور که ابتدا گل اول را زده و به برتری رسیده بود، این کار را نتواند در ورزشگاه آزادی تکرار کند و صاحب امتیاز شود.

 

در دقیقه ۷ و اولین موقعیت جدی مسابقه، صنعت نفت نفوذی از سمت چپ زمین انجام داد و توپ در پشت محوطه جریمه آبی‌ها به عیسی آل‌کثیر شوت‌زن رسید که ضربه پُرقدرت و دقیق او از پشت قوس به گوشه پایین دروازه را سید حسین حسینی با شیرجه زمینی دفع کرد و در ادامه دراختیار گرفت.

 

دو دقیقه پس از این مهار توپ، محمد دانشگر گل اول استقلال را زد ولی در حالی که صنعت نفت به دنبال بازگشت زودهنگام به بازی بود، در دقیقه ۱۳ روی پاس بلند طالب ریکانی از سمت راست میانه زمین، سعی در خلق موقعیت داشت ولی توپ ارسالی به پشت مدافعان آبی پوش در حالی نزدیک بود به محمدرضا غبیشاوی، وینگر صنعت نفت برسد و یک موقعیت تک به تک به وجود آورد که سید حسین حسینی با خروج به موقع از دروازه و محوطه جریمه خودی، با ضربه‌ای عجیب و غریب که مشابه دفع توپ‌های واکاشی‌زومایی در کارتون فوتبالیست‌ها بود، توپ را دفع کرد تا دومین موقعیت خطرناک آبادانی‌ها بی‌ثمر بماند.

 

1449451

 

1449450

 

در دقیقه ۴۱ هم ناصری، مدافع راست صنعت نفت قصد داشت با شوت از میانه زمین دروازه استقلال را باز کند که حسینی در این صحنه غافلگیر نشد و توپ را دراختیار گرفت.

 

اما صنعت نفت تا پایان مسابقه تنها یک بار دیگر روی دروازه استقلال خطر ایجاد کرد که همان یک فرصت نیز نزدیک بود تبدیل به گل شود، اما ارسال مجدمی از روی کرنر و ضربه سر محمد قریشی، مدافعی که در دیدار با تراکتور گلزنی کرده بود را حسین حسینی با واکنش زیبایی دفع کرد و در ادامه نیز شوت دوم این بازیکن آبادانی‌ها را غلامی به کرنر فرستاد.

 

1449452

 

حسینی در حالی روز درخشانی برابر صنعت نفت تجربه کرد که توانست سومین کلین‌شیت فصل خود را بعد از بسته نگه داشتن دروازه برابر سایپا و پارس جنوبی و همچنین درخشش مقابل تراکتور به ثبت برساند تا در روزهای بازگشت او به دوران آمادگی، آبی‌ها نیز روی دور برد بیفتند.

دیدگاه‌ها