کد خبر : 1648159 | 15 آبان 1398 ساعت 10:00 | 85.7K بازدید | 0 دیدگاه

تن هاگ و نکوهش VAR بعد ازتساوی با چلسی

اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس از نتیجه 4-4 دیدار تیمش مقابل چلسی راضی نبود و VAR را عامل از دست دادن اختلاف سه گله آژاکس با چلسی و کسب تساوی در این بازی دانست.

تن هاگ و نکوهش VAR بعد ازتساوی با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آژاکس دیشب در لندن و در خانه چلسی، استادیوم استمفوردبریج، تا دقیقه 55 با نتیجه 4-1 از حریف پیش افتاده بود ولی بعد از آن در زمانی حدود ده دقیقه بازی را 4-4 مساوی دید، اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس در پایان بازی از آنچه در میدان گذشته بود عصبانی بود و مدعی شد VAR پیروزی را از تیمش گرفته است.

 

1449478

 

چلسی تا دقیقه 55 با گل به خودی‌های آبراهام و آریسابالاگا و گلهای کوئینسی پرومز و دانی فان دی بیک با نتیجه 4-1 از چلسی جلو افتاده بود اما بعد از آنکه آسپیلی‌کوئتا در دقیقه 63 دروازه آژاکس را باز کند تا کار با نتیجه 4-2 ادامه پیدا کند، دو بازیکن آژاکس دیلی بلایند و جوئل فلتمن به فاصله یک دقیقه اخراج شدند تا آژاکس بازی را 9 نفره ادامه دهد. بعد از آن بود که جورجینیو از روی نقطه پنالتی و ریس جیمز دو گل دیگر برای شاگردان لمپارد زدند تا بازی با نتیجه 4-4 به پایان برسد.

 

اریک تن هاگ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" عصبانی؟ من بیشتر ناراحت هستم تا عصبانی. از نتیجه بازی ناراحت هستم ولی به نحوه بازی کردن‌مان افتخار می‌کنم. ما امروز هم وقتی یازده نفره بودیم خوب بازی کردیم و هم وقتی که 9 نفره بودیم".

 

تن هاگ در پاسخ به سوالی درباره آینکه آیا آژاکس در بازی‌هایش از VAR ضرر می‌بیند گفت:" بله، نظر من هم این است. در جریان شکست 1-0 ما مقابل چلسی در آمستردام هم آنها دو موقعیت کلیدی را اشتباه کردند و امشب هم VAR دچار اشتباه شد. ولی درباره  امشب، آنچه اتفاق افتاده جزئی از فوتبال است و باید آن را پذیرفت. هر چقدر هم که پذیرش این نتیجه سخت باشد، نکته مثبتی که می‌توانیم از این بازی بگیریم عملکرد عالی و بازی خیلی خوبی است که در این دیدار به نمایش گذاشتیم".

 

دیدگاه‌ها