کد خبر : 1648161 | 15 آبان 1398 ساعت 10:19 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو: از صعود به مرحله بعد ناامید نشده‌ایم

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، معتقد است که این تیم هنوز هم می تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

لائوتارو: از صعود به مرحله بعد ناامید نشده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب یک فرصت بسیار خوب را از دست داد و در حالی که تا پایان نیمه اول با دو گل از دورتموند پیش بود، در نهایت با دریافت سه گل از حریف خود شکست خورد تا سه امتیاز حیاتی و مهم را از دست بدهد. حالا کار اینتر برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا بسیار دشوار شده است. آن ها برای امیدوار ماندن به صعود باید در هر دو بازی آینده خود به پیروزی برسند.

 

لائوتارو مارتینز که در بازی دیشب زننده گل اول تیمش بود، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "ما در نیمه اول فوق‌العاده بودیم اما در نیمه دوم شرایط کاملاً تغییر کرد و نتوانستیم نمایش خوبی ارائه دهیم. در نیمه دوم نتوانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و همین موضوع باعث شکست ما شد. ما باید کمی با تجربه تر عمل می کردیم."

 

لائوتارو در ادامه گفت: " اینتر باید در چنین مسابقاتی تمرکز بیشتری داشته باشد. بازی دیشب یک فرصت فوق العاده بود که ما با کسب امتیاز به ایتالیا برگردیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با این وجود ما هنوز هم امیدوار هستیم که به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنیم و از این موضوع نا امید نیستیم. ما باید در هر دو بازی آینده خود به پیروزی دست پیدا کنیم و قطعاً برای این موضوع تلاش زیادی نیز انجام خواهیم داد."

 

 

دیدگاه‌ها