کد خبر : 1648173 | 15 آبان 1398 ساعت 11:25 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران کم‌طاقت چلسی، بد‌شانس‌ترین هواداران دنیا!

بیرون رفتن هواداران چلسی از ورزشگاه استمفوردبریج پیش از پایان بازی این تیم مقابل آژاکس و پیش از کامبک رویایی شاگردان لمپارد، با انتقادات بسیاری مواجه شده است.

هواداران کم‌طاقت چلسی، بد‌شانس‌ترین هواداران دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان دیدار چلسی و آژاکس در استمفوردبریج که در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شد، عده‌ای از هواداران چلسی که بعد از عقب افتادن پراختلاف تیم‌شان مقابل آژاکس گمان می‌‌کردند کار دیگر تمام شده و سرنوشت چلسی در این بازی شکست خواهد بود، دچار اشتباهی بزرگ شده و پیش از آنکه شاگردان لمپارد با یک کامبک رویایی کار را به تساوی بکشانند، ورزشگاه را ترک کردند.

 

1449501

 

این اتفاق زمانی افتاد که دانی فان دی بیک، بازیکن آژاکس در دقیقه 55 بازی گل چهارم هلندیها را وارد دروازه کپا آریسابالاگا کرد تا نتیجه بازی 4-1 به سود آژاکس شود. عده‌ای از هواداران چلسی که از این نتیجه خشمگین شده بودند کاسه صبرشان لبریز شد و شروع به ترک استمفوردبریج کردند.

 

اما از بخت بد این گروه از تماشاچیان، دقیقا بعد از آن بود که ورق در استمفوردبریج برگشت تا این ورزشگاه در شمال لندن شاهد یکی از شبهای به یاد ماندنی فوتبال باشد. آسپیلی‌کوئتا در دقیقه 63 نتیجه را 4-2 کرد. بعد از آن دو بازیکن آژاکس همزمان اخراج شدند و جورجینیو سه دقیقه بعد در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی گل سوم چلسی را زد تا ریس جیمز در دقیقه 74 گل چهارم را به ثمر برساند تا شاگردان لمپارد در عرض یازده دقیقه باخت 4-1 را با تساوی 4-4 عوض کنند. البته همه این اتفاق‌ها در حالی افتاد که آن دسته از تماشاچیان کم‌طاقت چلسی که ورزشگاه را ترک کرده بودند شاهد این لحظات خارق‌العاده نبودند.

 

1449489

 

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس که برای کارشناسی بازی در شبکه BT حضور داشت با انتقاد از این حرکت هواداران چلسی گفت:" کسی نباید استادیوم را ترک کند. با توجه به فضا و تاریخ این استادیوم و واکنشی که هواداران چلسی به مربی شدن فرانک لمپارد نشان داده بودند، این درست نیست که کسی حتی وقتی که تیمش 4-1 عقب افتاده استادیوم را ترک کند".

 

گری لینه‌کر هم به این اتفاق واکنش مشابهی نشان داد و گفت:" هوادارانی را دیدیم که وقتی بازی 4-1 بود استادیوم را ترک کردند. آنها حالا که به خانه رسیده‌اند حتما به خودشان می‌گویند وای، من چه کردم؟ چرا از استادیوم رفتم؟ این نشان می‌دهد که در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست و هرگز نباید تسلیم شد".

 

 

دیدگاه‌ها