کد خبر : 1648181 | 15 آبان 1398 ساعت 12:04 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه درخشش جواهر مراکشی؛

حکیمی به برنابئو برمی گردد؟

اشرف حکیمی مدافع مراکشی دورتموند، در فصل جدید عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب این تیم داشته است.

حکیمی به برنابئو برمی گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی در سال ۲۰۱۸ با قراردادی قرضی از رئال مادرید به دورتموند پیوست. او پیش از حضور در دورتموند، موفق شده بود تنها ۹ بازی برای رئال مادرید انجام بدهد اما با این وجود مسئولان این تیم اسپانیایی از استعداد و توانایی های این بازیکن مراکشی کاملاً با خبر بودند و به همین دلیل او را تنها به صورت قرضی در اختیار دورتموند قرار دادند.

 

اشرف حکیمی در سال اول حضورش در دورتموند ۲۸ بازی برای این تیم انجام داد و موفق شد آمار سه گل و چهار پاس گل را نیز از خود به ثبت برساند. شاهکار این بازیکن مراکشی اما به درخشش او در فصل جدید برای دورتموند بازمی‌گردد. او طی هفته های اخیر یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده و لوسین فاوره نیز حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

 

1449473

 

حکیمی دیشب موفق شد در پیروزی ۳-۲ دورتموند مقابل اینتر دو گل به ثمر برساند. او همچنین در بازی قبلی زنبورها مقابل اسلاویا پراگ نیز هر دو گل تیمش را به ثمر رسانده بود تا به ستاره اول دورتموند طی هفته های اخیر تبدیل شود. حکیمی حالا با ۴ گل زده بهترین گلزن دورتموند در رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید. او در فصل جدید بوندسلیگا نیز آمار خوبی داشته و موفق شده در ۱۰ بازی آمار ۲ گل و ۲ پاس گل را از خود به ثبت برساند. همه این آمارها برای یک مدافع کناری بسیار فوق العاده به نظر می رسد.

 

طی ماه های اخیر باشگاه دورتموند علاقه خود را مبنی بر دائمی کردن قرارداد اشرف حکیمی اعلام کرده بود اما با توجه به درخشش این بازیکن در هفته های اخیر به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید به راحتی راضی به فروش او شود. پیش از این کهکشانی ها دنی کارواخال را نیز به بایرن لورکوزن قرض داده بودند اما پس از درخشش او خواهان بازگشتش شده بودند؛ اتفاقی که به نظر می رسد در مورد اشرف حکیمی نیز بسیار محتمل باشد. حکیمی قابلیت بازی در پست دفاع کناری در هر دو سمت زمین را دارد و با توجه به بالا رفتن سن مارسلو به نظر می رسد که این بازیکن بتواند در آینده جای خالی او را به خوبی پر کند.

دیدگاه‌ها