کد خبر : 1648193 | 15 آبان 1398 ساعت 13:19 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: تاتنهام می‌تواند قهرمان اروپا شود

تاتنهام امروز در صربستان به مصاف ستاره سرخ می‌رود و هری کین کاپیتان این تیم می‌گوید با وجود فاصله زیاد این تیم با بایرن مونیخ در گروه B چمپیونزلیگ تاتنهام هنوز می‌تواند قهرمان رقابتها شود.

هری کین: تاتنهام می‌تواند قهرمان اروپا شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در شهر بلگراد صربستان به مصاف ستاره سرخ می‌رود. درحالیکه تاتنهام در هفته‌های اخیر نتایج خوبی بدست نیاورده و در لیگ برتر موقعیت بدی دارد و با اینکه در گروه B لیگ قهرمانان با پنج امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین گروه، بایرن مونیخ، در رتبه دوم قرار دارد هری کین کاپیتان این تیم می‌گوید تاتنهام با وجود همه مشکلاتی که دارد همچنان می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شده و جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد.

 

1449529

 

شاگردان پوچتینو فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان رسیدند ولی آنها امسال در لیگ برتر وضعیت بغرنجی دارند و در حال حاضر در رتبه یازدهم جدول ایستاده‌اند. تاتنهام در یازده بازی اول خود در فصل جاری لیگ برتر تنها موفق به کسب سه پیروزی شده و انتقاد شدید هوادارانش را برانگیخته.

 

با توجه به اینکه انتظار می‌رود بایرن مونیخ این هفته در آلمان بر المپیاکوس پیروز شود یاران هری کین باید امشب در خانه ستاره سرخ مقابل این تیم حتما پیروز شوند تا اختلاف‌شان با بایرن بیشتر نشود. کین در این باره گفت:" ما در حال حاضر برای پیروز شدن بر حریفان مشکل داریم. ما حتی روز یکشنبه 1-0 از حریف جلو بودیم و سعی می‌کردیم این نتیجه را حفظ کنیم و اگر موفق می‌شدیم یک پیروزی خارج از خانه بزرگ بدست می‌آوردیم ولی خب موفق نشدیم".

 

کاپیتان ملی‌پوش انگلیسی تاتنهام در ادامه گفت:" ما در حال حاضر مشکل داریم ولی مشکل ما به نبود روحیه مبارزه‌جویی در تیم برنمی‌گردد. ما در یک دوره بد هستیم که برای هر تیمی پیش می‌آید و تنها کاری که می‌توانیم بکنیم تلاش برای رهایی از این دوره بد است".

 

هری کین در ادامه صحبتهایش گفت:" فصل گذشته چمپیونزلیگ برای ما خیلی خوب سپری شد و توانستیم خیلی جلوتر از آنکه خیلی‌ها انتظار داشتند برویم. حالا باید راهی پیدا کنیم تا دوباره در بازی‌ها پیروز شویم. ما هنوز در کوران رقابت هستیم و من معتقدم حتی می‌توانیم امسال قهرمان اروپا شویم".

 

 

دیدگاه‌ها