کد خبر : 1648209 | 15 آبان 1398 ساعت 14:37 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره دورتموند به احتمال بازگشت به رئال

اشرف حکیمی فصل جاری تبدیل به یکی از تعیین کننده ترین بازیکنان بروسیا دورتموند شده است.

واکنش ستاره دورتموند به احتمال بازگشت به رئال

به گزارش "ورزش سه"، فصل 18-2017 بود که اشرف حکیمی با توصیه زیدان از تیم دوم رئال به تیم بزرگسالان اضافه شد تا رقیبی برای دنی کارواخال باشد. اشرف در آن مقطع بارها مورد اعتماد زیدان قرار گرفت و بعضا نمایش هایی قابل قبول را نیز از او شاهد بودیم ولی در انتهای فصل و پس از استعفای زیدان سران رئال تصمیم گرفتند تا ستاره مراکشی را به صورت قرضی و دو ساله به بروسیا دورتموند واگذار کنند.

 

 

1449550

 

 

او فصل گذشته بسیار خوش درخشید و امسال هم به درخشش خود ادامه داده است. شب گذشته اشرف زننده دو گل تیمش به اینتر بود و نقش مهمی در بازگشت باشکوه زردها ایفا کرد. دورتموند در سیگنال ایدونا پارک ابتدا دو گل از اینتر دریافت کرد ولی در نیمه دوم توانست سه گل بزند و برنده بازی شود.

 

اشرف در پایان بازی و در محاصره خبرنگاران، در مورد احتمال بازگشتش به رئال گفت:« بازگشت به رئال؟ چرا که نه. رئال خانه من است و آنجا بود که رشد کردم. همیشه رویای بازی برای رئال را در سر داشته ام و دوست دارم وقتی به این تیم بر می گردم، یک بازیکن مهم و تعیین کننده باشم. من همه چیزم را مدیون رئال مادرید هستم و اگر این باشگاه قصد حفظ من را داشته باشد، با تمام وجود خوشحال خواهم شد.»

 

 

1449554

دیدگاه‌ها