کد خبر : 1648256 | 15 آبان 1398 ساعت 21:18 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه گلر اسلاویا از بدرفتاری ستاره های بارسلونا

کولار، دروازه بان اسلاویا پراگ از رفتار بازیکنان بارسلونا بعد از بازی دیشب گله کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه مقابل ایلاویاپراگ با تساوی بدون گل متوقف شد تا کار این تیم برای صعود به دور بعدی پیچیده شود. کولار، دروازه بان اسلاویا در این دیدار عملکرد فوق العاده ای داشت و بارها با واکنش های خود ستاره های بارسلونا را ناکام گذاشت. حالا کولار از رفتار بازیکنان حریف در پایان بازی گله کرده و مدعی شد از اتفاقات ناامید شده است.

 

1449595

 

کولار در این رابطه گفت: "مارک آندره تراشتگن در تونل منتظر من ایستاده بود. او جلوی من را گرفت و به من گفت که مدت ها چنین عملکرد خوبی از هیچ دروازه بانی ندیده بوده است. تراشتگن همچنین مدعی شد از تماشای اینکه بازی با پای من نیز خوب بوده به وجد آمده است.

 

تراشتگن منتظر ایستاده بود تا من جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کنم و بعد با من صحبت کند. این یک تجربه شگفت انگیز بود و اینکه از سوی چنین دروازه بان بزرگی مورد تقدیر قرار گیرم به من احساس بسیار خوبی داد. اما دیگر بازیکنان بارسلونا چنین رفتاری نداشتند. اما لیونل مسی و دیگر بازیکنان حتی دست هم ندادند. اتفاق ناراحت کننده ای بود زیرا همه ما مشتاقانه منتظر دیدار با این بازیکنان بزرگ بودیم و می خواستیم بعد از مسابقه لباس های خود را با آنها عوض کنیم، اما بازیکنان بارسلونا خیلی خوب رفتار نکردند."

 

1449596

دیدگاه‌ها