کد خبر : 1648289 | 16 آبان 1398 ساعت 00:37 | 107K بازدید | 0 دیدگاه

ساری و توضیح در مورد دلایل تعویض کردن رونالدو

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس از صدرنشینی تیمش در مرحله گروهی رضایت دارد.

ساری و توضیح در مورد دلایل تعویض کردن رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در شرایط جوی دشوار و با گل دقیقه 93 داگلاس کاستا موفق شد در روسیه مقابل لوکوموتیو پیروز شده و صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان را قطعی سازد. امشب کریستیانو رونالدو از سوی مائوریتسیو ساری در دقایق پایانی تعویض شده و سرمربی ایتالیایی در مورد دلایل این تصمیم توضیحاتی ارائه داده است.

 

1449645

 

مائوریتسیو ساری گفت: "این یکی از بهترین عملکردهای ما نبود و به حریف اجازه حرکت زیادی در جریان بازی دادیم. در نیمه اول جریان بازی بسیار باز بود و در نیمه دوم توپ را خیلی آرام به حرکت درمی آوردیم. اما در نهایت داگلاس کاستا موفق شد در همکاری با گونسالو ایگواین گلزنی کند و در کل نتیجه خوبی به دست آوردیم.

 

کریستیانو رونالدو عصبانی بود چون خیلی خوب بازی نکرد. او چند روزی بود احساس ناراحتی در ناحیه زانو داشت و من ترجیح دادم ریسک نکرده و از خطرات احتمالی بعدی جلوگیری کنم. نکته مثبت بازگشت داگلاس کاستا به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بود. البته وی هنوز به طور کامل آماده نیست اما می تواند در هر منطقه ای از زمین بازی کند.

 

من امشب ترجیح دادم به فدریکو برناردسکی بازی ندهم. ما خیلی در بازی امروز تغییرات ایجاد کردیم، اما این تصمیم من بود زیرا یوونتوس خسته بود. در نهایت نتیجه مهم بود و صعود از این گروه آنهم به فاصله دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی آسان نیست. حالا از این به بعد هدف ما کسب صدرنشینی این گروه است."

دیدگاه‌ها