کد خبر : 1648311 | 16 آبان 1398 ساعت 10:04 | 153.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره کره ای پشیمان از تکل خشن

حرکت ویژه سون به یاد آندره گومز

سون‌هیونگ‌مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، پس از گلزنی در بازی دیشب مقابل ستاره سرخ بلگراد شادی پس از گل جالبی داشت و به نوعی از آندره گومز به خاطر مصدومیتش عذرخواهی کرد.

حرکت ویژه سون به یاد آندره گومز

 

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز شنبه در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون بود. در این بازی یک اتفاق تلخ رخ داد و مچ پای آندره گومز، هافبک پرتغالی اورتون، روی خطای سون هیونگ مین دچار شکستگی شد. ستاره کره ای پس از مصدومیت گومز از زمین مسابقه اخراج شد اما با این وجود چند روز پس از آن کارت قرمز او توسط اتحادیه فوتبال انگلیس لغو شد.

 

پس از گذشت چند روز از مصدومیت گومز، سون هیونگ مین در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در مقابل ستاره سرخ بلگراد موفق به گلزنی شد. او پس از به ثمر رساندن گل شادی جالبی داشت و به نوعی از آندره گومز عذرخواهی کرد.

 

1449688

 

سون هیونگ مین در بازی دیشب دو گل به ثمر رساند و بعد از گل اولش به سمت دوربین ها رفت و با حرکت جالب نسبت به مصدومیت آندره گومز ابراز تاسف کرد. به نظر می‌رسید که ستاره کره ای در این شادی گل منحصر به فرد برای آندره گومز به نوعی دعا کرده است.

 

سون هنوز پس از رخ دادن آن اتفاق هیچ صحبتی انجام نداده است اما پیش از این مائوریسیو پوچتینو فاش کرده بود که این ستاره کره ای شرایط روحی خوبی ندارد.

 

1449734

 

همچنین نکته قابل ذکر دیگر درباره آندره گومز این است که او روز دوشنبه مچ پای خود را تحت عمل جراحی قرار داده و به نظر می رسد که عمل او کاملاً خوب پیش رفته است. هافبک پرتغالی پس از جراحی در توییتر خود ویدئویی منتشر کرد و اظهار داشت که عمل جراحی او کاملاً موفقیت آمیز به پایان رسیده است. با این وجود به نظر می‌رسد که گومز حدود ۶ ماه تا یک سال به دور از میادین باشد.

دیدگاه‌ها