کد خبر : 1648320 | 16 آبان 1398 ساعت 10:40 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از رسیدن به رکورد 50 گل چمپیونزلیگی

کریم بنزما: من اسطوره نیستم

کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید که دیشب با دو گلی که به گالاتاسارای زد به رکورد 50 گل زده در چمپیونزلیگ دست یافت می‌گوید خود را اسطوره نمی‌داند.

کریم بنزما: من اسطوره نیستم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما، ستاره کهنه‌کار فرانسوی رئال مادرید دیشب در برنابئو و در دیدار رئال و گالاتاسارای یک بار در آخرین لحظات نیمه اول و یک بار در دقیقه 81 دروازه تیم ترکیه‌ای را باز کرد تا با این دو گل به رکورد 50 گل زده در رقابتهای چمپیونزلیگ دست یابد. ولی بنزما در پایان بازی به خبرنگاران گفت که خود را اسطوره نمی‌داند.

 

1449706

 

بنزما که با هواداران رئال رابطه‌ای از نوع رابطه عشق و نفرت دارد در حال حاضر در فهرست بیشترین تعداد گلهای زده برای رئال در چمپیونزلیگ، با 50 گل زده پشت سر رونالدو(105 گل) و رائول(66 گل)، در رتبه سوم قرار دارد.

 

بنزما با دو گلی که دیشب به ثمر رساند از رکورد اسطوره بزرگ رئال، آلفردو دی‌استفانو که در رقابتهای اروپایی برای سفیدپوشان مادرید 49 گل به ثمر رسانده بود، پیشی گرفت تا رکورد او به این ترتیب اهمیتی فوق‌العاده پیدا کند. ولی بنزما در پایان بازی سعی کرد این اتفاق را طبیعی جلوه دهد و از واکنشی که او را به غرور متهم کند خودداری کرد.

 

1449708

 

بنزما در این باره گفت:" ما در این بازی گل زدیم، خوب بازی کردیم و گل نخوردیم. امشب در برنابئو با هواداران‌مان لذت بردیم و شادی کردیم. من اسطوره نیستم. وقتی اولین بار به مادرید آمدم و با رئال قرارداد امضا کردم فکرش را هم نمی‌کردم که به اینجا برسم و از این بابت خیلی خوشحالم".

 

ستاره فرانسوی رئال در ادامه گفت:" من سعی می‌کنم به تیم کمک کنم و در اوج باشم. در حال حاضر اعتماد به نفس زیادی دارم و به خاطر تجربه‌ای که در این باشگاه دارم اگر بتوانم با حرفهایم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم حتما این کار را خواهم کرد".

 

دیدگاه‌ها