کد خبر : 1648327 | 16 آبان 1398 ساعت 11:13 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی توخل از مصدومیت ایکاردی

توماس توخل، سرمربی PSG بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کلوب بروخه از عملکرد بازیکنانش در این بازی تمجید کرد و گفت به خاطر مصدومیت ایکاردی در این دیدار نگران است.

نگرانی توخل از مصدومیت ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود پارک دو پرنس به مصاف کلوب بروخه بلژیک رفت و با تک‌گل مائورو ایکاردی در دقیقه 21 موفق شد با حساب 1-0 به پیروزی برسد. PSG با این پیروزی از 4 بازی خود در مرحله گروهی 12 امتیازی شده و صعودش به مرحله یک‌هشتم را قطعی کرد.

 

1449725

 

ایکاردی که از ابتدای فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی از اینتر به PSG منتقل شده بعد از گل پیروزی‌بخش خود در ادامه با مصدومیت مواجه شده و از بازی خارج شد تا ادینسون کاوانی به جای او به بازی بیاید. توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی گفت مصدومیت ایکاردی جدی به نظر می‌رسد و او از این بابت نگران است.

 

توماس توخل در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" برنامه ما از اول این بود که ایکاردی را بعد از 65 تا 70 دقیقه تعویض کنیم. ولی بعد مائورو مصدوم شد و بیرون کشیدن او واقعا لازم بود. ایکاردی در حال حاضر تحت مداوا است. من همیشه نگران مصدومیت‌های متعدد بازیکنانم هستم. ایکاردی درد خیلی شدیدی داشت ولی او به بازی کردن با درد عادت دارد و در مقابل رئال و گالاتاسارای هم با اینکه درد داشت بازی کرده بود".

 

1449724

 

توخل در ادامه صحبتهایش درباره بازی با کلوب بروخه گفت:" حریف ما با سبک خیلی خاصی بازی کرد و کنترل توپ را زیاد در اختیار داشت. در مقابل چنین تیمی باید تمرکز بالایی داشت و مالکیت توپ را زیاد از دست نداد. من از اینکه توانستیم پیروز شویم خیلی خوشحالم. بروخه در این فصل حدود 25 بازی انجام داده و دو بار باخته که مقابل ما بوده. ما در دو بازی در مجموع آنها را 6-0 شکست داده‌ایم که این خیلی خوب است".

 

دیدگاه‌ها