کد خبر : 1648333 | 16 آبان 1398 ساعت 11:54 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه های چینی علیه مرد ایتالیایی

سوریه پل بازگشت مارچلو لیپی

تغییر مکان بازی تیم های ملی چین و سوریه از سری رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برای چینی ها دردسر ساز شده است.

سوریه پل بازگشت مارچلو لیپی

به گزارش" ورزش سه" مارچلو لیپی از این اتفاق خیلی خوشحال نیست. سرمربی پرافتخار ایتالیایی بعد از تساوی برابر فیلیپین در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی و غیبتش در رقابت های قهرمانی شرق آسیا 2019(EAFF E1)  باعث شده تا فشار زیادی را از سوی رسانه های چینی متحمل شود و حتی این شایعه از هم اکنون به گوش می رسد که نتیجه نگرفتن تیمش برابر سوریه می تواند منجر به برکناری اش شود. هرچند او در این مسابقه دستکم از سوی سکوها تحت فشار نخواهد بود چرا که رسانه های این کشور اعلام کرده اند که تنها 200 بلیت به هواداران چینی تعلق گرفته است.


او تحت این فشار تیمش را برای بازی برابر سوریه به امارات برده بود اما مشخص شد که مکان بازی از ورزشگاه راشد به ورزشگاه آل مکتوم تغییر پیدا کرده است. تیم ملی چین برای نزدیک بودن به ورزشگاه راشد در شارجه هتل رزرو و اقامت کرده بودند اما بعد ازاین تغییر باید فاصله زیادی را تا ورزشگاه محل مسابقه طی کنند.


لیپی برای تغییر جو نیاز به یک برد برابر سوریه دارد تا ضمن صدرنشینی بتواند شرایط را دستکم در رسانه ها و فضای عمومی فوتبال چین به تعادل برساند. او در 5 بازی آخر تیم ملی چین 4 برد و یک تساوی به دست آورده ضمن اینکه آن ها مالدیو را با 5 گل و گوام را با 7 گل شکست داده اند. با این وجود این نام بزرگ برای به دست آوردن دل چینی نیاز به بردن بازی های مهم تر و کسب افتخارات بزرگتری مثل رسیدن به مرحله نهایی جام جهانی دارد.

دیدگاه‌ها