کد خبر : 1648353 | 16 آبان 1398 ساعت 13:14 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان مدیر پی اس جی برای مشتریان امباپه

لئوناردو، مدیر باشگاه پاری سن ژرمن، مدعی شد که کیلیان امباپه قطعاً در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند.

خط و نشان مدیر پی اس جی برای مشتریان امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در سال ۲۰۱۷ از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست. او که پس از درخشش در موناکو تیم های زیادی را خواهان خود می دید، تصمیم گرفت که در کشورش باقی بماند و به باشگاه پاری‌سن ژرمن بپیوندد.

 

پی اس جی طی سال های اخیر و با مالک ثروتمند خود یعنی ناصر الخلیفی، سرمایه گذاری گسترده ای انجام داده است. آنها همچنین نشان داده اند که به راحتی راضی به فروش ستاره های خود نخواهند شد؛ موضوعی که در تابستان در مورد نیمار به وضوح مشاهده شد.

 

1449781

 

طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره پیوستن کیلیان امباپه به تیم‌های مختلف شنیده شده است. همچنین از رئال مادرید به عنوان جدی ترین مشتری این ستاره جوان پاری سن ژرمن یاد شده است. لئوناردو مدیر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اما پس از پیروزی دیشب این تیم مقابل کلوب بروژ واکنش جالبی نسبت به این موضوع داشت. او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره احتمال فروش امباپه گفت: " همه دوست دارند با او قرارداد امضا کنند اما هیچ کس در این امر موفق نخواهد بود"

 

با توجه به این مصاحبه لئوناردو و سابقه باشگاه پاری سن ژرمن، به نظر می رسد که رئال مادرید و سایر تیم‌های بزرگ اروپایی کار بسیار دشواری برای جذب کیلیان امباپه داشته باشند.

دیدگاه‌ها