کد خبر : 1648393 | 16 آبان 1398 ساعت 16:02 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ سادیو مانه به اتهام جنجالی گواردیولا

سادیو مانه به اظهارنظر اخیر پپ گواردیولا که حواشی زیادی نیز داشت، واکنش نشان داد.

پاسخ سادیو مانه به اتهام جنجالی گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که پپ گواردیولا در نشستی خبری سادیو مانه را بازیکنی فریبکار درون محوطه جریمه متهم کرد و گفت که او با تمارض و شیرجه زدن، اغلب داوران را فریب داده و به سود لیورپول پنالتی می گیرد.

اظهارنظری که با واکنش یورگن کلوپ روبرو شد و البته کمی بعد گواردیولا مجبور شد حرف هایش را تعدیل کند. در آستانه بازی حساس لیورپول و سیتی بسیاری معتقدند که هدف گواردیولا ایجاد تنش در اردوی لیورپول بوده است.

 

 

1449829

 

 

سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول در رابطه با اتهام پپ گواردیولا گفت:« اگر بتوانم پنالتی بگیرم، قطعا یک بار دیگر خودم را درون محوطه جریمه پرت خواهم کرد. اگر شیرجه زدن، یک پنالتی برای تیمم به همراه داشته باشد، چرا این کار را انجام ندهم؟ البته اگر بخواهم جدی باشم، باید بگویم همانطور که یورگن کلوپ گفت، من اصلا اهل تمارض و شیرجه زدن درون محوطه جریمه نیستم.»

 

مانه ادامه داد:« گواردیولا بسیار باهوش است و هدفش از این حرف ها به دلیل نزدیک بودن بازی لیورپول و سیتی است و او قصد دارد داور را تحت تاثیر قرار دهد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که آماده این بازی هستم و همه توانم را برای موفقیت تیمم خواهم گذاشت.»

 

مانه در مورد برخوردش با بازیکن استون ویلا و اعلام پنالتی به سود لیورپول گفت:« قطعا برخوردی بین ما رخ داد و از این مطمئن هستم. شاید پنالتی بود شاید هم نه. اگر اعلام پنالتی شد، یعنی قطعا پنالتی بوده؛ در غیر این صورت داور به من کارت زرد نشان می داد. بارها در فوتبال شاهدش بوده ایم که پرت شدن یک بازیکن را پنالتی گرفته اند و برعکس ممکن است داور تمارض تشخیص دهد. من هیچ مشکلی با تصمیم داوران ندارم. باید بگویم که شکل بازی خودم را نیز هرگز تغییر نخواهم داد. بازی یکشنبه برابر سیتی برای ما بسیار مهم است و باید تحت هر شرایطی در آن پیروز شویم.»

 

 

1448608

 

 

دیدگاه‌ها