کد خبر : 1648413 | 16 آبان 1398 ساعت 18:10 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

آس های چمپیونزلیگ؛ از هالاند تا رونالدو و حکیم زیش

پس از گذشت 4 هفته از لیگ قهرمانان ارلینگ هالاند بر خلاف تصورات صدرنشین جدول گلزنان است.

آس های چمپیونزلیگ؛ از هالاند تا رونالدو و حکیم زیش

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ قهرمانان شب گذشته به اتمام رسید و چهره چند تیم صعود کننده نیز مشخص شد. یوونتوس توانست با برتری بر لوکوموتیو از لحاظ ریاضی صعودش به دور یک هشتم نهایی را قطعی کند ضمن اینکه پی اس جی هم با برتری خفیف برابر بروژ شرایطی مشابه یوونتوس پیدا کرد.

پس از گذشت 4 هفته از این رقابت ها آمار و ارقام جالبی به ثبت رسیده است.

 

 

1449853

 

 

بر خلاف تصورات این ارلینگ هالاند نروژی از سالزبورگ اتریش است که پس از 4 بازی با زدن هفت گل در صدر جدول گلزنان چمپیونزلیگ قرار دارد. عادت داشتیم که رونالدو و مسی را در صدر ببینیم.

 

 

Image result for erling haaland

 

 

هالاند که پدرش زمانی فوتبالیست سیتی و لیدزیونایتد بود، اکنون مورد توجه غول های فوتبال اروپا قرار گرفته است. مهاجمی بلندبالا با قدرت سرزنی و دقت گلزنی بالا.

 

 

1449629

 

 

پس از او روبرت لواندوفسکی(بایرن) با شش گل زده قرار دارد و این دو را رحیم استرلینگ(سیتی) و هونگ مین سون(تاتنهام) با 5 گل و سرژ گنابری از بایرن با چهار گل زده تعقیب می کنند. 

 

 

Image result for hakim ziyech

 

1445947

 

 

در جدول پاس گل نیز حکیم زیش ستاره مراکشی آژاکس و روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول با 4 پاس گل در صدر قرار دارند. مینامینو و هی چانگ هوانگ از سالزبورگ و کورنتین تولیسو از بایرن با سه پاس گل در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

 

1449636

 

 

در جدول شوت به دروازه اما کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی با 11 شوت قرار دارند. جالب اینکه از 11 شوت رونالدو تنها یکی به گل تبدیل شده است.  لیونل مسی از بارسا، هونگ مین سون و ارلینگ هالاند با 9 شوت در رده های بعدی قرار دارند.

 

 

1449408

 

 

دیدگاه‌ها