کد خبر : 1648576 | 17 آبان 1398 ساعت 17:34 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده رئال در آستانه لیورپولی شدن بود

رودریگو گوئس این روزها با درخشش خود چشم ها را خیره کرده است. ستاره 18ساله برزیلی رئال تا آستانه پیوستن به لیورپول هم پیش رفته بود.

پدیده رئال در آستانه لیورپولی شدن بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به داشتن پدیده 18 ساله برزیلی خود می بالد. رودریگو که با اعتماد زیدان مواجه شده، در بازی های اخیر به صورت ثابت در ترکیب رئال حضور داشته و موفق به زدن 5 گل نیز شده است؛ از جمله هت تریک در بازی چهارشنبه شب برابر گالاتاسرای.

رودریگو سال گذشته بود که از سانتوس با قراردادی به ارزش 45 میلیون یورو به رئال پیوست و پس از یک فصل حضور قرضی در سانتوس، از تابستان امسال به مجموعه رئال اضافه شد.

 

 

1449977

 

 

مربی سابق او در سانتوس در یک مصاحبه فاش ساخت که رودریگو نزدیک بود به لیورپول برود. الانو بلومر در این رابطه گفتلیورپول به صورت کاملا جدی قصد جذب رودریگو را داشت. در آن مقطع رودریگو برای تیم های پایه ای سانتوس بازی می کرد و ما پیشنهاد رسمی لیورپول را دریافت کردیم. مشکل اینجا بود که رقم پیشنهادی لیورپولی ها بسیار پایین بود اما پس از مدتی رئال مادرید برای جذب رودریگو درخواست داد و پس از مشورت با سران باشگاه تصمیم بر این شد تا با پیشنهاد رئال موافقت شود. معتقدم کاملا ارزش این را داشت تا رودریگو در سن پایین راهی رئال شود.

او شخصیت و بلوغ فوق العاده بالایی دارد و برایش مهم نیست در چه میدانی و با چه حساسیتی قرار است بازی کند. قابلیت های فنی و سرعتش این اجازه را می دهد تا به سرعت خودش را با تیم وفق دهد. از درخشش او در رئال بسیار خوشحالم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها