کد خبر : 1648580 | 17 آبان 1398 ساعت 18:06 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

نباید به ماشین‌سازی ضربه ایستگاهی می‌دادیم

مهدی‌پور: صحبتی از برکناری منصوریان نشنیدم

ذوب آهن در هفته دهم رقابت های لیگ برتر برابر ماشین سازی تبریز شکست خورد تا منصوریان و شاگردانش در قعر جدول ماندگار شوند.

مهدی‌پور: صحبتی از برکناری منصوریان نشنیدم

به گزارش" ورزش سه"، پنجمین باخت ذوب آهن امروز در تبریز رقم خورد و این تیم برابر ماشین سازی بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد. مهدی مهدی پور هافبک تیم ذوب آهن بعد از بازی گفت:" متاسفانه روی ضربات ایستگاهی دو گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. تبریک می گویم به تیم ماشین سازی..."


او درباره اینکه آیا قبل از بازی قرار بر تغییر در کادر فنی و کنار رفتن علیرضا منصوریان بوده است گفت:" من چیزی در این باره نمی دانم و چیزی هم نشنیدم. چنین قراری نبوده و بعید می دانم تا قبل از این بازی چنین تصمیمی گرفته شده باشد."


مهدی پور در ادامه گفت:" متاسفانه ما روی اشتباه خودمان شکست خوردیم. کادرفنی با ما صحبت کرده بود که ضربه ایستگاهی ندهیم اما ما چند بار این اشتباه را مرتکب شدیم."


او در مورد اینکه  در زمان زلزله شب گذشته تبریز در چه شرایطی بوده است گفت:" من دیشب خواب بودم و متوجه زلزله نشدم اما بعضی از بچه ها که فهمیده بودند زلزله آمده از هتل بیرون آمدند. تسلیت می گویم به کسانی که عزیزانشان را در زلزله از دست داده اند."


هافبک سابق تیم تراکتورسازی که دو فصل برای گذراندن خدمت سربازی در این تیم و شهر تبریز حضور داشت، درباره بازگشتش به این شهر گفت:" وقتی وارد تبریز شدم خاطرات خیلی خوبی که داشتم زنده شد. در همان یکی دو ساعت ابتدایی که آمدم، فضای تبریز من را گرفت و حال و هوای خاصی داشتم. روزهای خیلی خوبی در تبریز داشتم و واقعا دلم برای این شهر تنگ شده بود. من روزهای خوبی را با تراکتور و هوادارانش سپری کردم."


او در ارتباط با احتمال بازگشتش به تبریز گفت:" الان با ذوب قرارداد دارم اما من تبریز و هواداران تراکتور را دوست دارم و آن ها را مثل خانواده خودم می دانم."

 

دیدگاه‌ها