کد خبر : 1648606 | 17 آبان 1398 ساعت 19:10 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

این برد را به حمیداوی تقدیم می‌کنم

گل‌محمدی: با گل قشنگی دفاع پارس را باز کردیم

سرمربی شهر خودرو گفت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم. حریف با دفاع لایه لایه کار را برای ما سخت کرد.

گل‌محمدی: با گل قشنگی دفاع پارس را باز کردیم

 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی شهرخودرو پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم، گفت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم. حریف با دفاع لایه لایه کار را برای ما سخت کرد و باید در این نوع مسابقات، از تک موقعیت‌ها استفاده خوبی داشته‌ باشیم تا راحت‌تر فوتبال بازی کنیم‌. نقطه قوت ما گل نخوردن و بعد از آن بردن بود. صبر و حوصله داشتیم و با استفاده از این عنصر به برد خوبی رسیدیم.

 

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در نیمه دوم گل قشنگ و زیبایی زدیم و توانستیم با ارسال خوب، دفاع فشرده حریف را پشت سر بگذاریم. از کسب سه امتیاز خوشحالم زیرا بازی حساسی بود و بازیکنانم کمی استرس داشتند. این سه امتیاز خانگی کمک زیادی به ما کرد تا همچنان جزو بالانشینان باشیم‌. باید از بازیکنانم که زحمت زیادی کشیدند، تشکر کنم و خیلی خوشحالیم از این برد. همچنین هواداران هم در این روز حمایت خوبی داشتند. از این فرصت می‌خواستم استفاده کنم و برد را به آقای حمیداوی و مجموعه شهرخودرو تقدیم کنم. آن‌ها همواره با وجود فشار زیاد، از ما حمایت کرده‌اند و از ایشان ممنونیم‌. در نهایت مزد صبرمان را در این بازی گرفتیم.

سرمربی شهر خودرو در خصوص مصدومیت فرامرزی گفت: در خصوص وضعیت آسیب دیدگی علی فرامرزی هم نمی‌دانم شرایط به چه شکل است ولی به نظر نمی‌رسید که وضعیت پایش چندان جالب باشد و باید عکس برداری کنیم و ببینیم چه شده است.

دیدگاه‌ها