کد خبر : 1648635 | 17 آبان 1398 ساعت 20:38 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: خونسرد بازی کنیم زودتر گل می زنیم

تیم ملی جوانان ایران موفق شد با چهار گل برابر نپال پیروز شود و در آستانه صعود به مسابقات جام ملت های آسیا قرار بگیرد.

پورموسوی: خونسرد بازی کنیم زودتر گل می زنیم

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پور موسوی سرمربی تیم ملی جوانان درباره بازی گفت: بازی سختی بود و خداراشکر توانستیم پیروز شویم، در نیمه اول بچه ها شتاب زده عمل می کردند و متاسفانه مثل بازی اول، یک نیمه را از دست دادیم. بازیکنان من باید به این باور برسند که از ابتدا می توانند با خونسردی بازی کنند و قابلیت موفقیت را در هر دو نیمه دارند.

 

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه افزود: روزهای سختی را با این بچه ها گذرانده ایم، تلاش خیلی خوبی تا اینجا انجام داده اند و من هدفم این است که بچه ها در فوتبال ایران پیشرفت کنند و بیشتر دیده بشوند. بازی اول سخت بود و شرایط میزبانی کمی استرس ایجاد می کرد، در این بازی به مراتب بهتر بازی کردیم و امیدوار هستم در بازی بعد بتوانیم از این بازی هم نمایش بهتری داشته باشیم.

پورموسوی در ادامه نیز افزود: بازیکنان من جوان هستند، بالاخره اشتباه می کنند و کمی شتابزده هستند و می خواهند خیلی زود به گل برسند، مطمئن هستم اگر از ابتدا با آرامش بازی کنیم می توانیم توپ هایی که از دست می روند را نیز به گل تبدیل کنیم.

 

وی درباره دیدار با امارات در بازی آخر نیز افزود: قرقیزستان و نپال دست کمی از امارات نداشتند، هر دو تیم ده نفره مقابل ما دفاع می کردند اما قرقیزستان امروز برابر امارات راحت بازی کرد و پیروز شد، امیدوار هستیم که بچه ها راحت بازی کنند و بتوانیم پیروز شویم.

دیدگاه‌ها