کد خبر : 1648687 | 18 آبان 1398 ساعت 09:19 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: هفته آینده با بایرن مونیخ مذاکره می‌کنم

آرسن ونگر اخبار مطرح شده درباره حذف شدن نام او از فهرست گزینه‌های هدایت بایرن مونیخ را تکذیب کرده و گفت قرار است هفته آینده با بایرن مذاکره کند.

ونگر: هفته آینده با بایرن مونیخ مذاکره می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر خط خوردن نامش از فهرست نامزدهای احتمالی برای هدایت بایرن مونیخ توسط این باشگاه مطرح شده بود، اخبار مورد اشاره را تکذیب کرده و گفت بعد از صحبت کردن درباره هدایت بایرن مونیخ با کارل هاینتس رومینیگه، نایب‌رئیس این باشگاه قرار است هفته آینده در این باره با مدیریت باشگاه مذاکره کند.

 

1449731

 

بعد از اخراج نیکو کوواچ، سرمربی سابق بایرن اخباری درباره احتمال منصوب شدن ونگر به این سمت منتشر شد. ونگر سپس گفت که فرصت مذاکره با باشگاهی به بزرگی بایرن را از دست نخواهد داد ولی در ادامه روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد که رومینیگه به ونگر گفته که او از گزینه‌های مد نظر بایرن مونیخ نیست. ونگر از پایان فصل 2017-2018 که بعد از سالها آرسنال را ترک کرد تا کنون بدون باشگاه بوده است.

 

اما ونگر در گفتگوی جدید خود با شبکه  beIN Sports در این باره گفت:" خوشحالم که به من فرصت دادید تا درباره این ماجرا توضیح بدهم چون این ماجرا خیلی جالب و غافلگیرکننده است. اول اینکه من ایجنت ندارم و تنها کسی که در این ماجرا از طرف من صحبت می‌کند خودم هستم و کسی نمی‌تواند از طرف من حرفی بزند. دوم اینکه من بکن‌باوئر، رومینیگه و اولی هوینس را چهل سال است که می‌شناسم".

 

ونگر در ادامه گفت:" اما در واقع چه اتفاقی افتاد؟ اسم من یکدفعه مطرح شد بدون اینکه قبل از آن اتفاقی افتاده باشد. چهارشنبه بعد از ظهر رومینیگه با من تماس گرفت ولی در آن لحظه نمی‌توانستم تلفن را جواب بدهم. ولی برای رعایت ادب به او زنگ زدم. او سوار ماشین و در حال حرکت برای دیدن بازی بایرن و المپیاکوس بود. ما حداکثر چهار پنج دقیقه صحبت کردیم و او گفت که فلیک را به عنوان مربی منصوب کرده‌اند. او قرار است در دو بازی بعدی بایرن، مربی تیم باشد. او از من پرسید که به این پست علاقه دارم یا نه، و من گفتم تا حالا درباره‌اش فکر نکرده‌ام و زمان می‌خواهم. با هم تصمیم گرفتیم که هفته آینده درباره این موضوع صحبت کنیم و من تا یکشنبه آینده در دوحه هستم. داستان واقعی از این قرار است".

 

دیدگاه‌ها