کد خبر : 1648693 | 18 آبان 1398 ساعت 09:52 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

شارلروا- یوپن؛ جنگ استقلالی های سابق

دربی حیثیتی ایرانی‌ها در استادودیپاس

تقابل امروز شارلروا با یوپن را می توان به جنگ استقلالی های سابق در ژوپیرلیگ تعبیر کرد، جایی که امید و کاوه نقشی تعیین کننده در آن خواهند داشت.

دربی حیثیتی ایرانی‌ها در استادودیپاس

به گزارش "ورزش سه"، حضور ایرانی ها در فهرست نفرات باشگاه های شارلروا و یوپن باعث شده تا اخبار این دو تیم به دقت از سوی فوتبال دوستان ایرانی پیگیری شود به خصوص که با درخشش همین ستاره ها بود که هم شارلروا هم یوپن به عنوان کاندیدای کسب عنوان بهترین تیم ماه گذشته بلژیک مد نظر قرار گرفتند.


در این بین نقش تعیین کننده علی قلی زاده و کاوه رضایی در شارلروا همین طور امید ابراهیمی در یوپن غیرقابل کتمان بود تا تقابل امروز آنها در استادودیپایس توجه رسانه های بلژیکی را نیز به خود جلب کند. چند ساعت بعد از دعوت شدن این سه بازیکن به اردوی تیم ملی توسط مارک ویلموتس طرفداران دو تیم چشم به توانایی های این ستاره ها دوختند تا قبل از وقفه بازی های باشگاهی با دست پر به تعطیلات بروند.


کریم بالحسین سرمربی فرانسوی در تشریح آخرین شرایط تیمش قبل از بازی امروز با یوپن ماندن در جمع تاپ سیکس های ژوپیرلیگ را هدف اصلی خود دانست و مدعی شد شاگردانش امروز برای رسیدن به چهارمین برد در پنج بازی گذشته مقابل یوپن صف آرایی خواهند کرد. این مربی فرانسوی که طی تمرینات روزهای گذشته علی قلی زاده را به دلیل صدمه دیدگی جزئی در کنار خود نمی دید با اطمینانی که کادر پزشکی از سلامتی قلی زاده داد مشکلی از بهره بردن از این بازیکن در کنار کاوه و موریاکا ژاپنی در مثلث خط حمله ندارد.

 

1450205


در سوی مقابل بنات سن خوزه سرمربی اسپانیایی هم حساب خاصی روی امید ابراهیمی به عنوان فرمانده میانه میدان خود برای کنترل رفقای ایرانی اش باز کرده است. یوپن از روزی که امید را در ترکیب اصلی قرار داده به نتایج خوبی همچون شارلروا دست یافته و با فرار از قعر جدول امیدوار به ادامه تاخت و تازهای خود در ژوپیرلیگ است. نقش ابراهیمی در بازی امروز آن هم در تقابل مستقیم با ستاره هایی همچون کاوه رضایی و علی قلی زاده که شناخت کاملی از آنها دارد کاملا عیان خواهد بود.


در حال حاضر شارلروا با کسب 22 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به زوولت وارگم در جایگاه پنجم جدول ایستاده است ضمن این که یوپن نیز با شرایطی مشابه با میزبان امروز یعنی سه برد، یک تساوی در چهار بازی گذشته با کسب 16 امتیاز با فرار از قعر جدول جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داده تا چشم انتظار روزهای بهتری باشد.

دیدگاه‌ها