کد خبر : 1648748 | 18 آبان 1398 ساعت 12:40 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان دورتموندی‌ها برای بایرن مونیخ

درحالیکه بوروسیا دورتموند امشب در آلیانز آرنا در دربی بزرگ آلمان به مصاف بایرن مونیخ می‌رود سرمربی و دیگر مسئولین این باشگاه برای مونیخی‌ها خط و نشان کشیدند.

خط و نشان دورتموندی‌ها برای بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، بوروسیا دورتموند امروز در آلیانز آرنا، خانه بایرن مونیخ مهمان این تیم است تا این دو باشگاه بزرگ آلمانی اولین دربی این فصل ملقب به دِر کلاسیکر را برگزار کنند. دورتموندی‌ها در آستانه این بازی می‌گویند از بایرن ترسی ندارند و تنها برای پیروزی به مونیخ خواهند رفت.

 

1450294

 

دورتموند در این بازی به مصاف بایرن بحران‌زده می‌رود که اخیرا سرمربی خود نیکو کوواچ را اخراج کرده است. هانسی فلیک به عنوان سرمربی موقت فعلا عهده‌دار هدایت بایرن است و دورتموند امیدوار است بتواند از این شرایط برای پیروزی در دربی استفاده کند.

 

1450293

 

لوسین فاوره سرمربی دورتموند در این باره گفت:" در پنج سال گذشته پیروزی در آلیانز آرنا برای ما سخت بوده. ولی ما چیزی برای از دست دادن نداریم. ما به بایرن احترام می‌گذاریم ولی از آنها نمی‌ترسیم".

 

میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند هم در آستانه دربی در کلاسیکر گفت:" نباید تصور کنیم که کار ساده‌ای در پیش داریم و پیروزی‌مان مقابل بایرن قطعی است ولی ما با تمام قوا به مونیخ خواهیم رفت".

 

دیدگاه‌ها