کد خبر : 1648828 | 18 آبان 1398 ساعت 17:37 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: بایرن فاقد رهبر در زمین است

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم از کمبود رهبر درون زمین رنج می برد.

لواندوفسکی: بایرن فاقد رهبر در زمین است

به گزارش "ورزش سه" بایرن مونیخ در ابتدای هفته گذشته با نتیجه عجیب ۵-۱ در مقابل اینتراخت فرانکفورت شکست خورد تا به رتبه پنجم جدول سقوط کند؛ موضوعی که باعث اخراج نیکو کواچ از بایرن مونیخ نیز شد. باواریایی‌ها امشب در یک دیدار بسیار حساس به مصاف دورتموند خواهند رفت.

روبرت لواندوفسکی که از ابتدای فصل نمایش فوق العاده ارائه داده، معتقد است که مانوئل نویر و خودش به تنهایی برای رهبری تیم کافی نیستند؛ موضوعی که با جدایی آرین روبن، فرانک ریبری، متس هوملز و رافینیا بیش از پیش نیز حس می شود.

 

1449628

 

لواندوفسکی در این باره گفت: " هر تیم باید در تمام قسمت های زمین یک رهبر داشته باشد. دروازه، خط دفاعی، خط هافبک و خط حمله پست هایی هستند که تیم به حضور یک رهبر در آنها نیاز دارد. اگر این اتفاق بیفتد واقعاً عالی خواهد شد. یک بازیکن نمی‌تواند رهبری کل تیم را بر عهده بگیرد چرا که امری کاملاً غیر ممکن است. به نظر من بایرن مونیخ در حال حاضر فاقد قدرت رهبری درون زمین است."

لواندوفسکی در ادامه گفت: " فرهنگ بازیکنان جوان به طور کلی تغییر کرده است. بازیکنان امروزی از صحبت کردن می ترسند و بیشتر با ارسال پیام های متنی و اینترنتی راحت هستند. در گذشته شما ۲۰ بازیکن بودید که همه چیز را در رختکن به یکدیگر و با صدای بلند می گفتند اما در حال حاضر شرایط کاملا تغییر کرده است و این تنها به دلیل تغییر فرهنگ است."

دیدگاه‌ها