کد خبر : 1648836 | 18 آبان 1398 ساعت 18:22 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

تامی آبراهام در راه اسطوره های چلسی

تامی آبراهام، مهاجم انگلیسی چلسی، با گلزنی در بازی امشب تیمش مقابل کریستال پالاس در رقابت‌های لیگ برتر ۱۰ گله شد و به یک رکورد جالب دیگر دست یافت.

تامی آبراهام در راه اسطوره های چلسی

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت چلسی از بازار نقل و انتقالات تابستانی باعث شد که این تیم با ترکیبی از جوانان و بازیکنان قرضی خود پا به رقابت های فصل جدید بگذارد؛ موضوعی که در اوایل فصل باعث نگرانی هواداران آبی‌های لندن شده بود اما حالا تبدیل به یک دلگرمی و شور و اشتیاق برای آنها شده است تا جایی که فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، پیش از دیدار هفته گذشته این تیم مقابل آژاکس اذعان کرده بود که برخی هواداران چلسی از محرومیت این تیم در بازار نقل و انتقالاتی استقبال می کنند.

تامی آبراهام یکی از این جوانان است که درخشش فوق العاده ای در چلسی داشته است. او فصل گذشته به صورت قرضی در استون ویلا حضور داشت و توانست آمار فوق العاده ۲۵ گل در ۳۷ بازی چمپیونشیپ را از خود به جای بگذارد. آبراهام حالا درخشش فوق العاده خود را در چلسی نیز تکرار کرده است.

 

1450377

 

او امشب موفق شد گل اول تیمش را مقابل کریستال پالاس به ثمر برساند تا در لیگ برتر ۱۰ گله شود. آبراهام حالا با ۲۲ سال و ۳۵ روز سن، پس از آرین روبن به دومین بازیکن جوان تاریخ باشگاه چلسی تبدیل شده است که توانسته ۱۰ گل در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر رساند. آرین روبن پیش از این توانسته بود با سن ۲۱ سال ۳۴۲ روز به آمار ۱۰ گل در لیگ برتر دست پیدا کند. آبراهام جوان همچنین به پنجمین بازیکن انگلیسی تاریخ چلسی تبدیل شد که توانسته ۱۰ بار در رقابت‌های لیگ برتر گلزنی کند. پیش از او بازیکنانی نظیر مارک استین، پاول فورلانگ، فرانک لمپارد و دنیل استوریج به این مهم دست یافته بودند.

آبراهام همچنین در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز تا به اینجا یک گل برای چلسی به ثمر رسانده و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در چهار بازی اخیر بوده است.

دیدگاه‌ها