کد خبر : 1648845 | 18 آبان 1398 ساعت 19:31 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: این بهترین عملکرد آبراهام نبود

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش در بازی مقابل کریستال پالاس نمایش خوبی ارائه داده و در یک آزمون بسیار سخت سربلند بوده است.

لمپارد: این بهترین عملکرد آبراهام نبود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان کریستال پالاس بود. شاگردان فرانک لمپارد موفق شدند در این بازی با گل های تامی آبراهام و کریستین پولیسیچ به پیروزی دست پیدا کنند. چلسی با پیروزی در بازی امروز ۲۶ امتیازی شد و موقتا با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی به رتبه دوم جدول صعود کرد.

 

فرانک لمپارد دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل کریستال پالاس شرکت کرد.

 

عملکرد چلسی در بازی امروز؟
همه بازی های لیگ برتر بسیار سخت هستند. ما خوب شروع کردیم اما سرعت تیم به یک باره کاهش یافت. می‌توانستیم بهتر از اینها نیز در بازی امشب عمل کنیم اما با این وجود پیروزی خوبی به دست آوردیم و دروازه خود را نیز بسته نگه داشتیم.

 

امتحان سخت در بازی امروز مقابل کریستال پالاس؟
ما از این آزمون سربلند بیرون آمدیم. کریستال پالاس تیم بسیار خوبی است اما با این وجود مقابل آنها به یک نتیجه خوب دست یافتیم.

 

1450384

 

درخشش ادامه‌دار تامی آبراهام؟
شما گفتید که او باید در نیمه اول بهتر از اینها عمل می کرد اما کریستال پالاس مدافعان خوبی دارد و بازی در برابر آنها بسیار سخت است. او تمام تلاش خود را انجام داد و در گلزنی نیز موفق بود اما با این وجود بازی امشب بهترین عملکرد تامی آبراهام نبود.


عملکرد پولیسیچ؟
کریستین از لیگ دیگری آمده و این کار را برای او سخت کرده است. کاملا از استعداد فوق العاده او آگاه هستم و این موضوع را نیز به خوبی به من نشان داده است. پولیسیچ کمی از ناحیه ران مشکل داشت و به همین دلیل او را تعویض کردم.


شش پیروزی متوالی؟
اینکه بفهمیم همه چه توقعاتی از ما دارند، امری بسیار سخت است. بازیکنان چلسی طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته اند و به نظر من کاملا لایق کسب این نتایج فوق العاده هستند.

دیدگاه‌ها