کد خبر : 1648902 | 18 آبان 1398 ساعت 23:45 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: همه انتقادات را می پذیرم

اونای امری، سرمربی آرسنال مدعی شد از رویکرد و نگرش تیمش مقابل لسترسیتی راضی است.

اونای امری: همه انتقادات را می پذیرم


به گزارش "ورزش سه"، در ادامه نتایج ضعیف هفته های اخیر، آرسنال امروز نیز با دو گل مغلوب لسترسیتی شد و حالا شایعات همگی حاکی از احتمال اخراج اونای امری از آرسنال هستند. اما این سرمربی اسپانیایی مدعی شد همه انتقادات را می پذیرد، اما امروز تیمش از نظر دفاعی یک گام رو به جلو برداشته است.

 

1448705

 

اونای امری گفت: "ممکن است از نتیجه بازی ناامید باشم، اما رویکرد بازیکنان خوب بود و آنها برنامه های ما را در زمین پیاده کردند. در نیمه دوم ما شانس هایی روی دروازه لسترسیتی را ایجاد کردیم و وقتی آنها به گل رسیدند دیگر بخت گلزنی را از دست دادیم. حالا ما از لسترسیتی عقب افتاده ایم اما برای آماده سازی، بهبود شرایط و ایجاد تعادل در تیم زمان خواهیم داشت.

 

منچستر یونایتد و اسپرز نیز در جدول پشت سر ما قرار دارند و ما زمان داریم تا اختلاف خود در جدول با لستر را کاهش دهیم. اگر در خانه نمایش های خوبی ارائه دهیم، می توانیم در بازی های خارج از خانه نیز موفق عمل کنیم. ما تا به حال در خانه مغلوب نشده ایم، اما امروز اینجا این اتفاق رخ داد زیرا لسترسیتی در زمین خود تیم قدرتمندی است.

 

من با باشگاه صحبت می کنم تا قوی مانده و بهبود پیدا کنم. ما بازیکنان جوان دیگری هم داریم که در کنار ما در حال رشد هستند. می دانم که انتقاداتی از ما خواهد شد اما من پیش از این خود را آماده کرده و ریکاروی کرده ام. من همه انتقادات را می پذیرم و این اتفاق طبیعی است. امروز ما یک قدم جلوتر رفتیم و از نظر دفاعی بهتر بودیم. باید دوباره اعتماد به نفس خود پیدا کنیم. ما باید در برخی شرایط صبور باشیم و می خواهیم این کار را انجام دهیم."

دیدگاه‌ها