کد خبر : 1648903 | 19 آبان 1398 ساعت 00:00 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

متس هوملس؛ بازگشت به مونیخ با گل به خودی

یکی از گل های بایرن مونیخ در بازی امشب توسط متس هوملس، مدافع دورتموند، به ثمر رسید.

متس هوملس؛ بازگشت به مونیخ با گل به خودی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند امشب در حساس ترین دیدار هفته یازدهم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند. جدالی که با پیروزی قاطع و ۴-۰ باواریایی‌ها همراه بود. بایرن مونیخ با پیروزی در بازی امشب ۲۱ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول صعود کرد. همچنین در سمت مقابل دورتموند با این شکست سنگین تا رتبه پنجم جدول پایین آمد. روبرت لواندوفسکی در بازی امشب دو بار برای تیمش موفق به گلزنی شد. همچنین یک گل بایرن توسط سرژ گنابری به ثمر رسید و دیگر گل باواریایی ها نیز روی گل به خودی متس هوملس وارد دروازه دورتموند شد.

 

متس هوملس در سال ۲۰۱۶ با قراردادی به ارزش ۳۸ میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوسته بود. این مدافع آلمانی پس از گذراندن سه فصل نسبتاً موفق در مونیخ در تابستان امسال به دورتموند بازگشت.

 

هوملس اما در بازی امشب به دنبال اثبات توانایی های خود بود ولی شرایط به گونه‌ای دیگر برای او و دورتموند رقم خورد. در حالی که بازی با نتیجه ۳-۰ به سود بایرن مونیخ دنبال می‌شد، ایوان پریشیچ روی یک حرکت از جناح چپ وارد محوطه جریمه دورتموند شد و توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد؛ در شلوغی محوطه جریمه توپ به پای هوملس برخورد کرد و وارد دروازه دورتموند شد تا این بازیکن در اولین بازگشتش به ورزشگاه آلیانز و تقابل با تیم قبلی خود، یک گل به خودی را ثبت کرده باشد.

 

1450470

 

نکته جالب دیگر درباره هوملس این که او در فصل گذشته نیز و با لباس بایرن در ورزشگاه آلیانز مقابل دورتموند به میدان رفته بود و اتفاقا موفق شده بود یکی از گل های بایرن مونیخ را در آن بازی به ثمر برساند. هوملس حالا در ورزشگاه آلیانس برای دو بازی پیاپی موفق به گلزنی شده است که البته یکی از این گلها برای او خوشحال کننده و دیگری بسیار ناراحت‌کننده بوده است.

 

دیدگاه‌ها