کد خبر : 1648976 | 19 آبان 1398 ساعت 12:00 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری باید از آرسنال اخراج شود

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال بعد از شکست 2-0 این تیم مقابل لسترسیتی خواهان اخراج اونای امری سرمربی این تیم شد.

اونای امری باید از آرسنال اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آرسنال دیروز در هفته دوازدهم لیگ برتر در خانه لستر به مصاف این تیم رفت و بار دیگر با کسب یک نتیجه ضعیف، با شکست 2-0 به خانه برگشت، یان رایت اسطوره این باشگاه گفت تسامح با اونای امری دیگر بس است و این سرمربی اسپانیایی باید هر چه زودتر اخراج شده و آرسنال را ترک کند.

 

1450579

 

یان رایت که به عنوان کارشناس برای کارشناسی دیدار آرسنال و لستر در شبکه تلویزیونی پخش‌کننده بازی حضور یافته بود، گفت آرسنال حالا دیگر باید تصمیم سخت اخراج امری را بگیرد و تیم را به دست مربی دیگری بسپارد.

 

شاگردان امری در پنج بازی اخیر خود قادر به کسب پیروزی نبوده‌اند و از ده بازی اخیرشان در لیگ برتر تنها در دو بازی به پیروزی رسیده‌اند. یان رایت گفت که امری باید هر چه سریعتر اخراج شود و تعلل در اخراج او ممکن است باعث شود ستاره‌هایی مثل اوبامیانگ و لاکازت تصمیم به  ترک این باشگاه بگیرند.

 

یان رایت در این باره گفت:" امشب آرسنال فقط یک شوت در چارچوب داشت. ما در ده بازی اخیر در لیگ برتر فقط دو بار پیروز شده‌ایم. آرسنال نه سبک بازی خاص خودش را دارد و نه برنامه‌ای برای بازی کردن. تفاضل گل ما منفی است. در خط دفاعی هیچ پیشرفتی حاصل نشده و هیچ چیز جدیدی در تیم بوجود نیامده. لاکازت و اوبامیانگ چرا باید قراردادهایشان را تمدید کنند؟ کسی نمی‌تواند آنها را سرزنش کند. آرسنال باید تصمیم‌های سخت را همین حالا بگیرد چون اوضاع بهتر نخواهد شد".

 

دیدگاه‌ها