کد خبر : 1649007 | 19 آبان 1398 ساعت 14:31 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

ژاکا: می خواهم به جنگیدن ادامه دهم

گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی تاتنهام، عنوان کرد که می خواهد به جنگیدن ادامه دهد و دست از تلاش کردن بر نمی دارد.

ژاکا: می خواهم به جنگیدن ادامه دهم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی بین دو تیم آرسنال و کریستال پالاس یک اتفاق عجیب رخ داد و گرانیت ژاکا پس از تعویض شدن، توسط هواداران آرسنال هو شد؛ موضوعی که با واکنش هافبک سوئیسی آرسنال و عصبانیت او همراه شد و ژاکا با حالتی بسیار خشمگین راهی رختکن شد. این اتفاق طی روزهای اخیر تبدیل به سوژه اصلی رسانه های انگلیسی شده است.

 

گرانیت ژاکا در مصاحبه ای به صحبت پیرامون حوادث اخیر پرداخته است. او در این باره گفت: " وقتی داور چهارم شماره من را برای تعویض اعلام کرد همه تماشاگران از خوشحالی فریاد زدند و این موضوع باعث ناراحتی من شد. هنوز هم رفتار تماشاگران در قبال من برایم غیر قابل درک است. انتقادات هواداران در بسیاری از مواقع باعث پیشرفت و رو به جلو رفتن یک بازیکن می شود اما نوع رفتار آن ها کاملا با من تفاوت داشت و بسیار اذیت کننده بود."

 

1450002

 

ژاکا در ادامه گفت: " من کاملا توانایی تحمل انتقادات را دارم اما هواداران به کاپیتان تیم توهین کردند؛ موضوعی که باعث می شود که حس بدی به کل تیم القا شود. من این اتفاقات را هرگز درک نمی کنم چرا که باعث تضعیف تیم می شود. با این وجود من قطعا به جنگیدن ادامه خواهم داد. من می خواهم در آرسنال بمانم و تمام تلاش خود را برای این تیم انجام دهم."

 

دیدگاه‌ها