کد خبر : 1649039 | 19 آبان 1398 ساعت 16:52 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه داشتم و عذر می‌خواهم

سالاری: آبرو از هر چیزی برایم مهمتر است

دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت می گوید بازی با استقلال روز بد فوتبالی اش بوده و قطعا در ادامه لیگ برتر آن اشتباهات را جبران خواهد کرد.

سالاری: آبرو از هر چیزی برایم مهمتر است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تا پایان هفته دهم با شانزده امتیاز در رده هفتم قرار دارد. اما طلایی پوشان که عملکرد خوبی را تا به اینجای کار داشته اند، در بازی برابر استقلال با پنج گل شکست خوردند. ناصر سالاری دروازه بان با اخلاق این تیم که در بازی های قبل درخشان ظاهر شده بود و از عوامل موفقیت تیمش به حساب می آمد، در این بازی روی بد فوتبال را دید، اما قطعا هواداران خوزستانی و آبادانی، نمایش‌های درخشانش با پیراهن صنعت در لیگ هفدهم و این لیگ را از یاد نمی برند. تیم فوتبال صنعت باید در دیدار آینده خود در ورزشگاه تختی آبادان میزبان سپاهان باشد، به بهانه بازی با استقلال و حاشیه های بعد از آن با گلر جوان نفتی‌ها هم صحبت شدیم.


 ناصر سالاری گلر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با استقلال و شکست تیمشان گفت: بالاخره هر بازیکنی روز خوب و روز بد فوتبالی دارد، آن دیدار روز بد ما و روز خوب استقلالی‌ها بود. من قبول دارم که اشتباه داشتم و بابت آن اشتباهات عذر می خواهم، بالاخره در آن دیدار اشتباه من شاید تمرکز تیم را بر هم زد و آن اتفاقات افتاد.

 

دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان درباره واکنش بازیکنان، هواداران و کادر فنی پس از بازی نیز گفت: وقتی بازی تمام شد همه بازیکنان به سمت من آمدند و به من روحیه دادند. از همه شان ممنونم که دآن موقع پشتم بودند، در صفحات مجازی هم از من حمایت کردند. بالاخره همه ما فوتبالیست بوده ایم و می‌دانیم که روز خوب و بد وجود دارد. از همه آنها ممنون هستم.

 

وی در ادامه گفت: مردم آبادان واقعا من را شرمنده کرده اند، حمایت آنها بی‌نظیر بوده است و با پیام ها و تماس های خود به من روحیه دادند من هم به آنها از اینجا قول می دهم که آن اشتباهات را به بهترین شکل ممکن جبران کنم. بعضی پیشکسوتان آبادانی هم با من تماس گرفتند و از آنها هم ممنون هستم که در این شرایط سخت پشتم بودند.

 

1336482

 

سالاری درباره رختکن پیش از بازی و اینکه گفته شده قرار بوده بازیکنان در زمین حاضر نشوند نیز گفت: به هیچ وجه این چنین نبوده است، بالاخره ما یک تیم حرفه ای هستیم و برای آبروی خود به میدان رفتیم. باخت تلخ است و حاشیه زیاد دارد و شاید هرکس به نحوی برای خودش دلیل بیاورد که علت باخت چه بوده اما چنین موضوعی که ما قصد ورود به زمین را نداشتیم کاملا نادرست است.

 

وی درباره شایعات صفحات مجازی و حرف‌هایی که علیه او نوشته اند نیز گفت: ترجیح می دهم در این باره صحبتی نکنم، نیازی نمی بینم چیزی که اتفاق نیفتاده را توضیح بدهم و اگر کسی حرفی یا ادعایی دارد بیاید و ثابت کند. مثالی هست که می گوید بعضی اوقات یک دیوانه سنگی در چاه می اندازد که هزار عاقل نمی توانند آن را بیرون بیاورند و من به این صحبت های فضای مجازی توجهی نمی کنم که بخواهم پاسخی بدهم. ذات همه بازیکنان مشخص است و همه می دانند که آبروی هر فرد و هر بازیکن برایش خیلی مهم است و به هیچ وجه با آن بازی نمی کند که بخواهند درباره اش به نادرستی صحبت کنند.

 

گلر موفق تیم صنعت در این فصل همچنین در پاسخ به مشکلات مالی باشگاه و اعتصاب بازیکنان گفت، ترجیح می دهد در این مورد پاسخی ندهد.

دیدگاه‌ها