کد خبر : 1649050 | 19 آبان 1398 ساعت 16:50 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کافو: کار لیورپول برای حفظ الکساندر آرنولد سخت است

کافو، مدافع راست اسطوره ای فوتبال برزیل، با تحسین ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول، تاکید کرد که قرمزهای مرسی ساید کار سختی برای حفظ این بازیکن در پیش دارند.

کافو: کار لیورپول برای حفظ الکساندر آرنولد سخت است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر آرنولد که توانایی زیادی در کارهای دفاعی دارد، فصل گذشته در دادن پاس گل هم رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد و نقشی مهم در قهرمانی تیمش در چمپیونزلیگ داشت.

او بارها اعلام کرده که مایل است به عنوان یک لیورپولی، در این باشگاه بماند و بازوبند کاپیتانی این باشگاه را به بازو ببندد اما کافو معتقد است علاقه مندی باشگاه های بزرگ دنیا، کار باشگاه مرسی سایدی برای حفظ این بازیکن را دشوار می کند.

او به خبرنگاران گفت:" ترنت یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود و یکی از دلایل اصلی جایگاه لیورپول در حال حاضر است.

 

1443652

 

در پایان فصل شاهد تلاش های زیادی برای خرید او خواهیم بود زیرا او نه تنها یک مدافع فوق العاده است، بلکه می تواند به جلو برود و با توپ یا بدون توپ در کناره ها حرکت کند."

لیورپول امشب در دیداری حساس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت؛ دیداری که نتیجه آن می تواند روی سرنوشت قهرمانی بسیار تاثیر گذار باشد. با توجه به غیبت بازیکنانی مانند ادرسون، آیمریک لاپورته، داوید سیلوا، الکساندر زینچنکو و لروی سانه، به نظر می رسد شانس لیورپول برای پیروزی در این دیدار بیشتر است.

کافو در مورد این بازی گفت:" اول از همه بگویم که من طرفدار سرسخت لیورپول هستم. دوم اینکه با توجه به آنچه لیورپول در اختیار دارد، آنها همه شرایط و توانایی های لازم برای قهرمانی در لیگ را دارند."

 

دیدگاه‌ها