کد خبر : 1649057 | 19 آبان 1398 ساعت 16:40 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان باز هم ناکام در بازی خارج از خانه

لیگ یک/ مس رفسنجان جدول را جذاب کرد

مس رفسنجان با کسب پیروزی پر گل برابر ملوان به رده دوم جدول رسید و به ناکامی دو هفته ای خود پایان داد.

لیگ یک/ مس رفسنجان جدول را جذاب کرد

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از هفته دوازدهم مسابقات لیگ یک تیم مس رفسنجان در خانه برابر ملوان بندر انزلی قرار گرفت و با کسب یک پیروزی پر گل در این مسابقه به رده دوم جدول رسید.


شاگردان محمد ربیعی که هفته گذشته در بابل مقابل رایکا شکست خورده بودند به دنبال جبران این نتیجه و حضور دوباره در صدر جدول مسابقه بودند. به همین دلیل بازی را هجومی آغاز کرده و از همان ابتدا برای گشودن دروازه ملوان تلاش کردند. تا اینکه در دقیقه 42 فرشید پاداش توانست گل اول مس را به ثمر برساند و نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید.


با شروع نیمه دوم باز هم شاگردان محمد ربیعی نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 52 توسط پورمحمد اختلاف را دو برابر کردند تا حاشیه امنی برای آن‌ها به وجود بیاید. در حالی که شاگردان محمد احمدزاده برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند، باز هم پورمحمد در دقیقه 69 گل سوم را وارد دروازه ملوان کرد تا قاطع ترین برد هفته اینگونه رقم بخورد.


مس رفسنجان با این برد 23 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. این تیم در کنار نود ارومیه و فجر سپاسی 23 امتیازی است که حساسیت زیادی در صدر جدول به وجود می‌آورد. ملوان نیز با 5 امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفته و چشم به آینده دوخته است.

دیدگاه‌ها