کد خبر : 1649081 | 19 آبان 1398 ساعت 18:18 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد نویل از ستاره جوان لیورپول

گری نویل، اسطوره‌ای باشگاه منچستر یونایتد، معتقد است که حضور بیش از حد آرنولد در فاز هجومی می‌تواند باعث لطمه دیدن لیورپول شود.

انتقاد نویل از ستاره جوان لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد در هر یازده بازی لیورپول در لیگ برتر حضور ثابت داشته است. این مدافع جوان در بازی های اخیر نشان داده که به شرکت در کارهای هجومی علاقه زیادی دارد؛ موضوعی که باعث شده آرنولد بعضی مواقع اشتباهات تاثیر گذاری انجام دهد.

گری نویل اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، مصاحبه ای درباره عملکرد آرنولد انجام داده است. او گفت: " نفوذهای بیش از حد آرنولد در بازی با تاتنهام می توانست تاوان زیادی برای لیورپول داشته باشد.

 

1425273

 

نفوذ های زیاد او علاوه بر افزایش احتمال مصدومیتش باعث می‌شود که لیورپول در خط دفاعی نیز با مشکلاتی مواجه شود. او باید به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشد."

نویل در ادامه درباره بازی امشب لیورپول و منچسترسیتی گفت: " فکر می‌کنم که گواردیولا امشب ذهنیت متفاوتی خواهد داشت. تیم های فوق العاده باید خوب بودنشان را به هواداران یادآوری کنند و به نظر من سیتی در بازی امشب به دنبال این موضوع خواهد بود اما با این وجود دیدار امشب دو تیم می تواند یک بازی بسیار سرنوشت ساز باشد."

 

دیدگاه‌ها