کد خبر : 1649096 | 19 آبان 1398 ساعت 19:24 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 3 - 1 برایتون؛ پیش به سوی تعطیلات!

منچستریونایتد موفق شد در اولدترافورد با نتیجه 1-3 برایتون را مغلوب کند.

یونایتد 3 - 1 برایتون؛ پیش به سوی تعطیلات!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که هفته گذشته در دیداری عجیب در خانه بورنموث مغلوب شده بود، در آخرین دیدار خود قبل از تعطیلات بازی های ملی موفق شد برایتون را در خانه خود مغلوب کرده و با روحیه ای خوب به استقبال تعطیلات برود.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 14 و با حرکت انفرادی مارکوس راشفورد برای یونایتد شکل گرفت، اما ضربه این مهاجم جوان توسط رایان دفع شد.

 

1450739

 

1450742

 

اما در دقیقه 17 یونایتد به گل رسید. روی پاس مارسیال، آندرس پریرا در محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان برایتون و به شکل اتفاقی وارد دروازه این تیم شد.

 

اما سه دقیقه بعد یونایتد به گل دوم هم رسید. روی ارسال یک ضربه ایستگاهی و اثرگذاری هری مگوایر، پروپر در دهانه دروازه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و برتری یونایتد دو برابر شد.

 

1450738

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. در اواخر نیمه اول و روی همکاری بازیکنان برایتون، کونلی در مقابل دروازه یونایتد صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه سر او راهی به دروازه داوید دخیا نیافت تا شیاطین سرخ با زدن دو گل با چاشنی خوش شانسی راهی رختکن شوند.

 

یونایتد در اوایل نیمه دوم و روی همکاری فرد و دنیل جیمز و فرد می توانست به گل سوم هم دست یابد، اما ضربه هافبک برزیلی از فاصله ای دور در اختیار رایان قرار گرفت.

 

اما در ادامه برایتون بازی را در اختیار گرفته و در دقیقه 63 موفق شد اختلاف را به حداقل برساند. روی ارسال گراب از روی نقطه کرنر، لوییس دانک موفق شد با یک ضربه سر دقیق در محوطه گل اول برایتون را به ثمر برساند.

 

اما سه دقیقه بعد یونایتد به گل سوم رسید. پاس به بیرون مارسیال با ضربه دقیق و تمام کننده راشفورد به طاق دروازه برایتون همراه شد و شیاطین سرخ 1-3 از حریف خود پیش افتادند.

 

1450740

 

دقایقی بعد و روی حرکت دنیل جیمز، یونایتد صاحب  بهترین موقعیت برای زدن گل سوم هم شد، اما ضربه راشفورد از فاصله ای نزدیک راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 79 یونایتد صاحب بخت خوبی از روی یک موقعیت ایستگاهی شده بود، اما ضربه فرد از بالای دروازه برایتون به بیرون رفت. در دقیقه 89 و روی همکاری مارسیال و راشفورد، یونایتد باز هم صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی راشفورد با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت یونایتد  موفق به غلبه بر برایتون شود.

دیدگاه‌ها