کد خبر : 1649141 | 19 آبان 1398 ساعت 22:47 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرنولد: توپ ابتدا به دست سیلوا برخورد کرده بود

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، معتقد است که پیش از برخورد توپ به دست او، برناردو سیلوا مرتکب خطای هند شده بود.

آرنولد: توپ ابتدا به دست سیلوا برخورد کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در حساس ترین دیدار این هفته فوتبال انگلیس میزبان منچستر سیتی بود. این بازی در نهایت با پیروزی ۳-۱ شاگردان یورگن کلوپ همراه بود؛ بردی که باعث شد لیورپول با ۹ امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.

 

1450800

 

در این بازی اما چند صحنه مشکوک رخ داد که مهم ترین آن ها به تماس توپ با دستان الکساندر آرنولد در نیمه اول بر می گردد؛ صحنه ای که بازیکنان منچستر سیتی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور مسابقه تصمیم به ادامه بازی گرفت و همان توپ در بازگشت تبدیل به گل اول لیورپول شد.

 

ترنت الکساندر آرنولد اما معتقد است که پیش از برخورد توپ با دستان او، برناردو سیلوا مرتکب خطای هند شده بود. او در این باره گفت: " توپ به دست من برخورد کرد اما قبل از آن به دستان برناردو سیلوا نیز برخورد کرده بود. VAR به همین دلیل وجود دارد و به نظر من همه چیز کاملا درست بود."

 

آرنولد در ادامه درباره پیروزی ارزشمند لیورپول در بازی امشب گفت: " در بازی های خانگی هواداران به ما انرژی فوق العاده ای می دهند. باید به روند خود ادامه دهیم و بدون شکست باقی بمانیم. هر دو تیم به دنبال کسب هر سه امتیاز بودند اما در نهایت تیم ما بهتر بازی کرد و موفق به پیروزی در این دیدار حساس شد."

دیدگاه‌ها