کد خبر : 1649169 | 20 آبان 1398 ساعت 09:43 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

رامین ستاره درخشان الشحانیه در QSL

ستاره ایرانی در تیم منتخب لیگ ستارگان قطر(عکس)

برای دومین بار در طول ده هفته سپری شده از لیگ ستارگان قطر موفق شد با درخشش در تیم انتهای جدولی الشحانیه به تیم منتخب هفته برسد.

به گزارش "ورزش سه"، الشحانیه با کسب تنها چهار امتیاز از چهار تساوی طی 10 بازی انجام شده در لیگ ستارگان قطر در انتهای جدول جاخوش کرده است تا بخت اول سقوط قلمداد شود. نکته جالب این که امتیازات کسب شده نیز با درخشش ستاره ایرانی این تیم رامین رضائیان به دست آمده که آخرین امتیاز هم برمی گردد به جدال دشوار با الریان که با گل زیبای ملی پوش ایرانی به تساوی 2-2 رسید.


رضائیان در حالی به عنوان ستاره درخشان الشحانیه در QSL قلمداد می شود که برای دومین بار در طول 10 هفته سپری شده به عنوان یکی از 11 بازیکن منتخب به تیم هفته راه پیدا می کند. این اتفاق باعث شد تا توجه رسانه های دوحه بیش از پیش به درخشش ستاره ایرانی در ترکیب تیم انتهای جدولی الشحانیه جلب شود و تعریف آنها از رامین این بازیکن را در تیررس اخبار قرار دهد.


رضائیان در هفته ای که القطر با خلق شگفتی برابر السد مدافع عنوان قهرمانی بیشتر سهمیه های تیم منتخب را به خود اختصاص داد به عنوان مدافع راست در تیم منتخب هفته دهم لیگ ستارگان قرار گرفت تا روزنامه استادالدوحه از او به عنوان مهره ای تعیین کننده نام و ستاره الشحانیه قلمداد کند.

 

1450924

دیدگاه‌ها