کد خبر : 1649171 | 20 آبان 1398 ساعت 10:00 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین شروع فصل پپ گواردیولا در منچسترسیتی

گواردیولا بعد از شکست دیشب تیمش مقابل لیورپول به رکوردی رسید که مسلما از آن راضی نیست. گواردیولا با باخت دیشب بدترین شروع فصل دوران حضورش در منچسترسیتی را رقم زد.

بدترین شروع فصل پپ گواردیولا در منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب به آنفیلد، خانه لیورپول رفت تا در دیدار بزرگ و حساس در نیم‌فصل اول لیگ برتر جزیره با شاگردان یورگن کلوپ دیدار کند. ولی شاگردان گواردیولا در نهایت در این بازی شکست 3-1 را تجربه کردند تا پپ به رکوردی برسد که مسلما از آن راضی نیست. گواردیولا حالا رسما بدترین شروع فصل خود در دورانی که هدایت سیتی را به عهده داشته، ثبت کرده است.

 

1450859

 

سیتی با این شکست در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفته و با تیم صدرنشین، لیورپول، 9 امتیاز فاصله دارد. سیتی تا این لحظه در لیگ برتر 25 امتیاز بدست آورده و بدست آوردن 25 امتیاز از 12 بازی ابتدای فصل در واقع بدترین آماری است که گواردیولا در طول دوران مربی‌گری خود تجربه کرده است. از این گذشته تیم گواردیولا هیچوقت تا این مرحله از شروع فصل از تیم صدرنشین بیشتر از سه امتیاز کم نداشته است.

 

1450858

 

سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ که در فصلهای اخیر با منچسترسیتی درخشان ظاهر شده بود دیروز با قیافه‌ای عصبانی، ناراحت و پراسترس در کنار خط طولی زمین نسبت به تصمیمات کلیدی داور بازی اعتراض داشت ولی در نهایت تیم او چاره‌ای جز پذیرش شکست 3-1 مقابل قرمزهای آنفیلد نداشت.

 

 

دیدگاه‌ها