کد خبر : 1649194 | 20 آبان 1398 ساعت 11:25 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلاتن‌برگ: گل اول لیورپول به سیتی درست بود

مارک کلاتن‌برگ، داور سابق و مشهور انگلیسی می‌گوید تصمیم VAR برای قبول کردن گل اول لیورپول به منچسترسیتی در بازی دیشب دو تیم صحیح بوده است.

کلاتن‌برگ: گل اول لیورپول به سیتی درست بود

به گزارش "ورزش سه"، مارک کلاتن‌برگ داور سابق و مشهور انگلیسی درباره جنجالهای داوری دیدار دیشب لیورپول و منچسترسیتی که با پیروزی 3-1 لیورپول به پایان رسید می‌گوید تصمیم VAR برای قبول کردن گل اول لیورپول در این بازی صحیح بوده ولی اعلامیه توضیحی لیگ برتر درباره این تصمیم اشتباه بوده است.

 

لیورپول در دقیقه ششم با گل فابینیو گل اول بازی را به ثمر رساند تا از سیتی پیش بیفتد ولی تیم VAR مجبور شد صحنه‌های منجر به گل را به دقت بررسی کند تا مطمئن شود که پیش از به ثمر رسیدن گل آیا ترنت الکساندر آرنولد بازیکن لیورپول مرتکب خطای هند شده است یا نه.

 

1450957

 

با اینکه در تصاویر مشخص بود که توپ به دست مدافع لیورپول برخورد کرده ولی در نهایت گل لیورپول قبول شد تا خشم شدید بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی را برانگیزد.

 

کلاتن‌برگ با این تصمیم موافق است ولی می‌گوید در اعلامیه‌ای که بعد از آن توسط لیگ برتر منتشر شد، دلایلی که برای آن ذکر شده درست نبوده است. کلاتن‌برگ می‌گوید هند برناردو سیلوا، بازیکن سیتی دلیل قبول شدن این گل بوده و نه آنطور که لیگ برتر اعلام کرده بود، اینکه آرنولد عمدی در دست زدن به توپ نداشته.

 

1450960

 

داور کارکشته انگلیسی در این باره گفت:" VAR و مایکل اولیور درباره قبول کردن گل زودهنگام فابینیو تصمیم درستی گرفتند ولی من با توضیحی که لیگ برتر درباره این اتفاق ارائه داد مشکل دارم. در جریان بازی خیلی‌ها معتقد بودند که گل لیورپول باید مردود می‌شد و یک پنالتی به سیتی داده می‌شد چون لحظاتی قبل از گل ترنت الکساندر آرنولد در آن سوی زمین مرتکب خطا در محوطه جریمه شده بود. اما این دست برناردو سیلوا مهاجم سیتی بود که مسیر توپ را تغییر داد تا به دست آرنولد برخورد کند و به نظر من این دلیل درست بودن گل است".

 

1450958

 

کلاتن‌برگ گفت:" اگر دست سیلوا مسیر حرکت توپ را تغییر نمی‌داد بله حرفهای مخالفان تصمیم داور در این صحنه درست بود".

 

 

دیدگاه‌ها