کد خبر : 1649363 | 21 آبان 1398 ساعت 09:20 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ از تیم ملی انگلیس خط خورد

درگیری از آنفیلد به کمپ تیم ملی کشیده شد

نام رحیم استرلینگ از فهرست تیم ملی انگلیس برای دیدار با مونته‌نگرو در مقدماتی یورو2020 خط خورد و علت، درگیری او در کمپ تمرینی تیم ملی اعلام شده است.

درگیری از آنفیلد به کمپ تیم ملی کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی انگلیس روز پنج‌شنبه در مقدماتی یورو 2020 در استادیوم ومبلی به مصاف مونته‌نگرو می‌رود، نام رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی به دلیل آنچه درگیری او در کمپ تمرینی سه‌شیرها اعلام شده از فهرست تیم ملی این کشور خط خورد.

 

اتحادیه فوتبال انگلیس در یک بیانیه اعلام کرد بعد از درگیری‌ای که در کمپ تمرینی تیم ملی در استادیوم سنت جورجز پارک اتفاق افتاد، نام رحیم استرلینگ از فهرست تیم ملی انگلیس برای بازی با مونته‌نگرو خط خورده است. بر اساس گزارش ها این درگیری بین استرلینگ و جو گومز بازیکن لیورپول اتفاق افتاده است. گفته می‌شود درگیری لفظی این دو بعد از درگیری کوتاه‌شان در جریان پیروزی 3-1 لیورپول بر منچسترسیتی به کمپ تمرینی تیم ملی نیز کشیده شده و باعث این اتفاق شده است.

 

1451182

 

در جریان دیدار لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد، بعد از آنکه گومز در اواخر بازی و در دقیقه 87 به میدان آمد، بین این دو برخوردی صورت گرفت و آنها بعد از این برخورد با هم درگیری لفظی تندی پیدا کردند تا اینکه جیمز میلنر ستاره کهنه‌کار لیورپول از راه رسید و از هم جدایشان کرد.

 

1451180

 

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس هم این تصمیم تیم ملی را تایید کرد و گفت:" ما تصمیم گرفتیم برای بازی روز پنج‌شنبه مقابل مونته‌نگرو از رحیم استرلینگ استفاده نکنیم. یکی از بزرگترین چالش ها و نقاط قوت ما این است که توانسته‌ایم رقابت های باشگاهی را از تیم ملی دور نگه داریم ولی احساسات ناشی از بازی سیتی و لیورپول همچنان در کمپ تیم ملی داغ بود و به نظر من تصمیمی که گرفته شده به نفع تیم ملی است".

 

دیدگاه‌ها