کد خبر : 1649373 | 21 آبان 1398 ساعت 10:20 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع شزنی از رونالدو: عصبانیتش طبیعی است

شزنی، دروازه‌بان یوونتوس از کریستیانو رونالدو که در دیدار با آث میلان بعد از تعویض شدن، با عصبانیت وارد تونل ورزشگاه شده و زمین را ترک کرده بود، دفاع کرد.

دفاع شزنی از رونالدو: عصبانیتش طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، وویچک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس از واکنش عصبانی هم‌تیمی‌اش کریستیانو رونالدو بعد از تعویض در دیدار یووه و آث میلان به عنوان واکنشی نرمال یاد کرده و ضمن دفاع از ابرستاره پرتغالی گفت این رونالدو است که در طول فصل در لحظات حساس و کلیدی ورق را به نفع یوونتوس برخواهد گرداند.

 

رونالدو در جریان دیدار یوونتوس و آث میلان در زمانی که بازی با تساوی بدون گل پیش می‌رفت، برای دومین بار در دو بازی پیاپی، در میانه مسابقه تعویض شد و جای خود را به پائولو دیبالایی داد که در ادامه گل پیروزی‌بخش یووه را به ثمر رساند. رونالدو بعد از تعویض شدن بدون اینکه به سمت نیمکت تیمش برود مستقیما وارد تونل ورزشگاه شده و زمین را ترک کرد. گفته می‌شود رونالدو قبل از به صدا در آمدن سوت پایان بازی ورزشگاه را کلا ترک کرده است.

 

1450939

 

اما شزنی، دروازه‌بان یوونتوس با دفاع از رونالدو گفت:" به نظر من اینکه یک ستاره بزرگ وقتی زمین بازی را ترک می‌کند کمی عصبانی باشد طبیعی است. او مثل همیشه با شرایط فیزیکی بهتر برخواهد گشت و در مراحل حساس و کلیدی فصل ورق را به نفع یوونتوس برخواهد گرداند".

 

1366289

 

سنگربان یوونتوس در ادامه گفت:" رونالدو در هفته‌های اخیر با آمادگی صد درصد تمرین نکرده ولی او بعد از وقفه بازی‌های ملی بهتر خواهد شد. همه می‌دانیم که رونالدو چه کیفیت و شخصیتی دارد".

 

دیدگاه‌ها