کد خبر : 1649387 | 21 آبان 1398 ساعت 10:56 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌های بازیکنان عراق درباره دیدار با ایران

بازیکنان عراق با امید و خوش بینی نسبت به بازی با ایران صحبت می کنند.

صحبت‌های بازیکنان عراق درباره دیدار با ایران

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی عراق پیش از دومین تمرین خود مصاحبه هایی را انجام دادند و در آن درباره دیدار روز پنج شنبه با ایران صحبت کردند. علا عبدالزهرا، مهند علی، ضرغام اسماعیل و صفا هادی 4 ستاره عراقی بودند که صحبت‌های آن ها را در ادامه می خوانید:

 

عبدالزهرا: 6 امتیاز کامل را می خواهیم

 

علا عبدالزهرا با امیدواری نسبت به دو بازی تیمش گفت: این دومین تمرین ماست و بازیکنان انگیزه بالایی دارند. بازی با ایران برای ما بسیار حیاتی است. ایران و بحرین شانس های اول صعود هستند اما ما هم با انگیزه بالا وارد زمین می‌شویم و برای برد مصمم هستیم. بازی با بحرین هم خالی از اهمیت نیست و امیدواریم با 6 امتیاز کار را قطعی کنیم و به اما و اگر کشیده نشود.

 

مهند علی: مردم همیشه حمایت می کنند

 

مهند علی مهاجم جوان عراق هم گفت: تمرینات آماده سازی ما بسیار خوب است و همه بازیکنان در آمادگی کامل هستند. بازی با ایران در انتظار ماست و بازیکنان با آمادگی کامل وارد زمین خواهند شد تا با کسب پیروزی، مردم عراق را خوشحال کنند، چون آن ها در هر شرایطی و با هر سختی از تیم ملی حمایت می کنند.

 

هادی: بازی با ایران بسیار مهم است

 

صفا هادی در گفتگویی داشت عنوان کرد: بازی ما با تیم ایران بسیار مهم است. ایران و بحرین شانس های اول صعود هستند و سپس ما قرار داریم. انشالله هر چه داریم برای کسب سه امتیاز می‌گذاریم و وارد زمین می‌شویم تا ایران را ببریم. می‌خواهیم در این شرایط سخت مردم، آن ها را خوشحال کنیم.

 

ضرغام: می خواهیم ایران را شکست دهیم

 

ضرغام اسماعیل مدافع چپ عراق نیز گفت: امروز دومین تمرین خود را برگزار می‌کنیم. با حضور همه بازیکنان، آماده بازی با ایران هستیم. امیدواریم عملکردی که شایسته نام تیم ملی عراق است را از خود نشان دهیم. همه بازیکنان مصمم هستند که سه امتیاز را کسب کنند و با پیروزی به عراق بازگردند تا آن را به مردم تقدیم کنند.

 

دیدگاه‌ها