کد خبر : 1649487 | 21 آبان 1398 ساعت 18:59 | 93.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکار لحظه‌ها از درگیری دو ملی پوش انگلیس

آثار چنگ رحیم بر صورت جو! (عکس)

درگیری پیش آمده بین رحیم استرلینگ و جو گومز و زخم روی صورت مدافع لیورپول حواشی عجیبی در پی داشته است.

آثار چنگ رحیم بر صورت جو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش خبر خط خوردن رحیم استرلینگ از لیست تیم ملی انگلیس برای بازی با مونته نگرو توسط گرت ساوتگیت منتشر شد. بعد از گذشت ۲۴ ساعت از خروج استرلینگ از اردوی تیم ملی انگلیس، حالا خبرگزاری اسپورت میل جزئیات عجیبی را درباره درگیری جو گومز و رحیم استرلینگ مطرح کرده است. این خبرگزاری مدعی شده که بازیکنان در حال رفتن به اتاق ناهار بودند که استرلینگ اقدام به ضرب و شتم جو گومز کرده است. استرلینگ در این صحنه گردن گومز را به شکل عجیبی گرفته و اقدام به کتک زدن این بازیکن کرده است. با این وجود در ابتدا بازیکنان انگلیس گمان کردند که این تنها یک شوخی از سوی استرلینگ بوده است اما در ادامه متوجه شدند که ماجرا کاملا جدی است و در نتیجه اقدام به جدا کردن این دو نفر کرده‌اند. قضیه بدین شکل بوده که هنگام ورود استرلینگ به کمپ، برخی بازیکنان از جمله جو گومز می خندند و استرلینگ خطاب به گومز می گوید که حالا فکر می کنی خیلی آدم بزرگی هستی؟ به نظر می رسید ابتدا موضوع شوخی باشد اما استرلینگ تصور می کرد مورد تمسخر قرار گرفته و به همین دلیل با گومز درگیر شد.

 

1451356

 

این حادثه در حالی رخ داد که این دو نفر در جریان بازی روز یکشنبه بین دو تیم لیورپول و منچسترسیتی نیز یک درگیری درون زمین پیدا کرده بودند؛ موضوعی که به نظر می‌رسد ادامه آن به اردوی تیم ملی انگلیس کشیده شده است.

 

رحیم استرلینگ پس از این اتفاق با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود از گومز عذر خواهی کرده بود. او در صفحه خود نوشت: " ما ورزشی را انجام می‌دهیم که در برخی مواقع احساسات به شکل عجیبی بالا می رود اما من آنقدر شجاع هستم که به اشتباه خود اعتراف کنم. من و جو با یکدیگر حرف زدیم و همه اختلافات کنار گذاشته شده است." 

 

با این همه استرلینگ می‌تواند در صورت صلاحدید ساوتگیت برای بازی روز دوشنبه انگلیس مقابل کوزوو به اردوی سه شیرها بازگردد. ساوتگیت اما درباره اختلافات پیش آمده گفته بود: " ما با یک چالش بزرگ روبه رو هستیم و آن جدا کردن بازی های باشگاهی با رقابت های ملی است."

 

1451357

 

نکته قابل توجه دیگر اینکه نشریه میرور ساعاتی پیش مدعی شد که جو گومز از گرت ساوت گیت درخواست کرده رحیم استرلینگ را ببخشد و اجازه دهد که این بازیکن به اردوی تیم ملی انگلیس بازگردد؛ درخواستی که البته با مخالفت سرمربی انگلیس روبرو بوده است.

 

حالا و با توجه به تصاویر منتشر شده از چهره جو گومز باید منتظر ماند و دید واکنش ها نسبت به حرکت عجیب و خشن رحیم استرلینگ چه خواهد بود و آیا مجازات بیشتری برای این ستاره انگلیسی در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها